ExcuZ Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 jeg i slutten av sommer kjøpte jeg et saphire radeon 9600pro fireblade edt. så tok det ca 1 måned får jeg fikk sjekket om det virker (fordi jeg fikk defekte ram briker fra norek, så komponenter fra hovedkortet spratt av og det medfører selvfølgelig at ting ikke virker.) da jeg endelig skulle sjekke om pcen virket, og den bootet fint, allt gikk bra til jeg skulle teste 3dmark. der mangler mangen av trekantene i alle figurer og vegger ol. men det var ikke så alvårlig, jeg trodde at det hadde mest med driver feil å gjøre. men det vikrket ikke å oppdatere driverene, og da det i tilleg ble store brune flekker over skjermen, i trekanter fra midten av skjermen og ut, når jeg spillte battlefield ble det nok, så etter ca 1 mnd. med testing, så endte det med at jeg måtte sende kortet i retur. det var i slutten av november. jeg sendte mail til pcutstyr, og forklarte at jeg skulle holde lan den 27-30 desember, så det var extremt viktig at jeg fikk tilbake skjerm kortet før det. de svart: normalt sett så har vi intil 10 virkedagers behandligns tid, send returen til... så jeg sendte av gårde kortet, og regnet med at dette var greit. så sjekker jeg på postens pakkesporing, og ser at pakken min har ligget på postkontoret i 1617 FREDRIKSTAD KIWI LISLEBY i over 5 dager. jeg sente mail til de med en gang, og ringte og var ganske forbanna. han jeg snakket med sa at de skulle gjøre så godt de kunne med å sende det tilbake igjenn før jul, men at de ikke skulle hente posten før i morgen. da ble jeg drit forbanna og bad om å få snakke med sjefen, men han var ikke til stede, så jeg ba om å få snakke med han likevell, han må jo ha en mobil telefon. da la han på. så ga jeg opp, og fikk lånt meg et annet skjermkort til lanet. og så i dag den 17.01.2004 fikk jeg pakken med det nye skjermkortet OG DA HADDE DE IKKE ENGANG KLART Å SENDE MEG RIKTIG SKJERMKORT , så nå må jeg sikkert vente i enda 1 måned før jeg får det riktige skjermkortet som jeg skal ha, om jeg ikke bare krever pengene tilbake og kjøper et annet sted. Lenke til kommentar
Clone baby Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 DE IKKE ENGANG KLART Å SENDE MEG RIKTIG SKJERMKORT Huff nå vet jeg at jeg ikke skal kjøpe noe der Takk for info og lykke til, og det vil nokk ordne seg Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Vel, du er ikke den eneste som har hatt problemer med returer til pcutstyr.no Har netopp en sak selv, som er blitt ryddet opp med. Håper virkelig at dem skjerper seg. De får ikke særlig godt rykte på seg her på forumet Lenke til kommentar
ExuZ Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 i følge forbrukerkjøpsloven Kapittel IV. Varens egenskaper; mangler m m. § 17. Varens egenskaper. (1) Tingen skal være i samsvar med de krav til art, mengde, kvalitet, andre egenskaper og innpakning som følger av avtalen. og et par andre lover fra lovdata.no vil jeg anntyde at jeg skal få hevet kjøpet mitt, og da regner jeg også med at jeg får hele kjøpssummen tilbake og ikke det kortet koster i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå