laim_com Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Skulle installere nye hd kabler i pc`en, da jeg såg at det hadde samlet seg en betydelig mengde med støv der. (På prosessor viften spesielt) Tenkte at jeg skulle ta en "clean-up". Skrudde av viften og kjøleribben, og tok ut ram brikken, og fikk det renset. Satte på plass igjen, og plugget i de nye kablene. Strømmen vart satt på, men ingenting skjedde. Jeg sjekket alle komponente, og de fikk strøm. Prøvde et par restarter, og kom et stykke i innlastingen av OS, men så kom feilmelding at disken var gått. Ikke stort problem, hadde en ubrukt tom disk liggende i nødstilfelle. Installering av OS begynnte greit, men samme greia, kom et lite stykke, så ville ikke maskinen mer. Min mistanke retter seg da mot hovedkortet. Har den ikke tålt rensingen? Jeg var nedpå med Q-tips på selve kortet for å få vekk støv. Kan jeg ha vært bort i et eller annet på kortet som jeg ikke skulle vært borti? Er eneste muliheten et nytt hovedkort? Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) Sjekk at du har satt sammen alt riktig. Anbefaler deg å ta ut RAM'en ogt sett den inn igjen. Pass på at festene går i lås. Sett tilbake gamle kabler. Prøv på nytt Endret 17. januar 2004 av John Kr Lenke til kommentar
laim_com Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 Prøvde de gamle kablene, men samme problem... Glemte å si det i første posten. Sorry.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå