Mio Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 Heisann folkens ! Ser at MSI Pro2-RU og GF4 sliter litt sammen. Så det jeg lurer på er om dette oxo kan gjelde de nye MSI KT3 kortene som har kommet/kommer fra MSI? Har tenkt til å kjøpe meg et KT3 ULTRA-ARU kort sammen med et Geforce4 kort. Håper noen kan svare meg på om det vil funke sammen :smile: Det er vel bare MSI pro utgavene Geforce4 kortene ikke vil virke sammens med? Mvh Mio Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Quote: Mio skrev (2002-03-10 22:38):Heisann folkens !Ser at MSI Pro2-RU og GF4 sliter litt sammen.Så det jeg lurer på er om dette oxo kan gjelde de nye MSI KT3 kortene som har kommet/kommer fra MSI?Har tenkt til å kjøpe meg et KT3 ULTRA-ARU kort sammen med et Geforce4 kort.Håper noen kan svare meg på om det vil funke sammen :smile:Det er vel bare MSI pro utgavene Geforce4 kortene ikke vil virke sammens med?MvhMio Jeg tipper at siden KT3 ULTRA-ARU støtter GF4 siden det er et nytt kort, men jeg tipper som sagt. Rart hvis ikke et nytt kort ikke skulle støtte det nyeste på markede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå