mascot Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) Vil bare anbefale dere å holde dere unna Webonline/SSC networks. Disse hostet websidene til en datapartyorganisasjon jeg var med i tidligere. Denne ble nedlagt, og vi sa opp webhotell-tjenesten hos webonline. Fikk da beskjed om at vi måtte betale deler av fakturaen grunnet no oppsigelsestid. Gikk med på dette, og fikk beskjed om en sum som skulle trekkes fra fakturaen, og betalte differansen. Jeg trodde nå saken var ute av verden. Etter lang tid fikk jeg brev fra et innkasso-firma med inkassovarsel på et påstått restbeløp. Tok så kontakt med webonline for å få rettet opp i dette. Etter mye frem og tilbake om denne saken sluttet de plutselig å svare meg. For at saken ikke skulle gå til inkasso så jeg meg derfor nødt til å bite i det sure eplet og betale. Da har jeg ihvertfall advart dere og fortalt om mine erfaringer med dette webhotellet. Endret 17. januar 2004 av mascot Lenke til kommentar
agvg Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 For at saken ikke skulle gå til inkasso så jeg meg derfor nødt til å bite i det sure eplet og betale. Du lot dem anatgelig vinne, hadde du hatt lovnadene skriftlig så hadde de ikke hatt noen inkassosak. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 og hadde du valgt å bestride kravet, så hadde den ikke gått til inkasso før det var klargjort hvem som hadde rett, og dere evt hadde vært et par runder i retten. Lenke til kommentar
mascot Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 Det var her snakk om kun 120 kr. Det begynnte i utgangspunktet som en prinsippsak fra min side. (jeg hadde fortsatt mailen hvor de sa hvilket beløp jeg skulle trekke fra osv) Jeg vet at når det er tvist så skal innkassoen utsettes, jeg ringte derfor til innkassobyrået for å høre om de var opplyst om tvisten. De hadde visst fått oppgitt fra webonline at saken var løst, og at jeg skulle betale. Gadd ikke da styre no mer med dette ved å sende skriftlig klage til innkassobyrået da det kun var snakk om en så lav sum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå