834HF42F242 Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) *slettet* Endret 3. oktober 2007 av neitakk Lenke til kommentar
Rkskaar Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Jeg vet ikke, men har du sett innom http://www.avforum.no ? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) Som sagt finner du mye bra info og kompetente/erfarne folk på www.avforum.no, og på www.avsforum.com finner du virkelig mye info. Driver og skal bygge en HTPC selv. Mitt oppsett (på langt nær ferdig) -Desktop-kabinett (trolig et Cooler Master fra www.microplex.no) -Fortron/Source 300w fra microplex -Twinmos 256 MB (komplett) -et eller annet m-ATX hovedkort -Athlon XP2500 eller noe i den duren -Seagate 7200.7 120 GB -Radeon 9200 eller noe sånn med passiv kjøling -Leter etter et lite og stilig trådløst tastatur/mus, hvis noen har forslag, så skrik ut -Lydkort med optisk eller coax ut, muligens Hercules -Stillegående CPU-kjøler og de største viftene jeg får plass til -Og så må jeg vel ha IR, sånn at jeg kan bruke fjernkontroll. Har en Philips Pronto TSU2000 jeg skal bruke til maskinen. Dette kommer vel på rundt 6000++ inkl mva (mye, men skitt au). edit: Den absolutt vanskeligste utfordringen blir i mitt tilfelle Software og konfigurering av PC'en for å få den akkurat slik jeg vil ha den. Endret 17. januar 2004 av RikkyRally Lenke til kommentar
crusade Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) Gyration har bra tastatur løsninger, men disse er også ganske dyre. Ellers er Ira og Tira fra home-electro.com bra IR alternativer. Software finner du liste over -her- Endret 19. januar 2004 av crusade Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå