Gjest b1a5d...4d7 Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april Koster det noe for norske folk? Memer å ha lest at svensker betaler døgnpris for å ligge der? . Og hva med svensk legevakt? Betaler man noe? Lurer på både med og uten forsikring. Anonymous poster hash: b1a5d...4d7 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april Har du skaffet Europeisk helsetrygdkort? Lenke til kommentar
Imaginacíon Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april 12 minutes ago, Guest b1a5d...4d7 said: Koster det noe for norske folk? Memer å ha lest at svensker betaler døgnpris for å ligge der? . Og hva med svensk legevakt? Betaler man noe? Lurer på både med og uten forsikring. Anonymous poster hash: b1a5d...4d7 Jeg ville ha skaffet reiseforsikring for sikkerhets skyld. 1 Lenke til kommentar
Gjest b1a5d...4d7 Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april 13 minutes ago, Thor. said: Har du skaffet Europeisk helsetrygdkort? 4 minutes ago, Imaginacíon said: Jeg ville ha skaffet reiseforsikring for sikkerhets skyld. Ja jeg lurer på hva det koster om man har f. Eks både helsetrygdkort og reiseforsikring. Fordi svenskene betaler jo døgnpris tror jeg? Og hva med legevakt? Anonymous poster hash: b1a5d...4d7 Lenke til kommentar
Imaginacíon Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april 2 minutes ago, Guest b1a5d...4d7 said: Ja jeg lurer på hva det koster om man har f. Eks både helsetrygdkort og reiseforsikring. Fordi svenskene betaler jo døgnpris tror jeg? Og hva med legevakt? Anonymous poster hash: b1a5d...4d7 Helsetrygdkort sikrer at du får samme rettigheter som lokalbefolkningen. Skulle tro at reiseforsikring sikrer deg mot utgifter som måtte oppstå, selv om det er på offentlig sykehus. 1 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april Her er kilder til alt du lurer på: https://www.1177.se/Vastra-Gotaland/sa-fungerar-varden/vard-om-du-kommer-fran-ett-annat-land/vard-av-personer-fran-annat-land/ https://www.1177.se/Vastra-Gotaland/sa-fungerar-varden/kostnader-och-ersattningar/patientavgifter/ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå