Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Åpnet meg for ingenting

Anbefalte innlegg

Vært singel i 13 år, drevet med en del hobbyer de siste årene. Plutselig var jeg lei hobbyene og åpnet meg igjen for jenter, var åpen for litt casual sex også, men ble ingenting. Er redd, eller, at jeg er nerd kanskje. Ja, fleste jenter har jo kjæreste da, men er liksom, det ble ikke sex engang, var jo rundt titalls. Jeg liker å være intellektuell, men oppfører meg normalt. Jeg vil jo ha ekte kjærlighet, sånn som foreldra mine, det er vel et hinder da, men syns det er litt rart det ikke blir noe sex engang. Skjønner at det handler mye om penger, jeg er ikke rik, jeg lever fint uten sex, men syns det er litt rart likevel. Kanskje jeg er nerd, yngre jenter finner meg veldig tiltrekkende, men ikke eldre så mye. Jeg orker ikke å gå i sånne boblejakker og sånt da eller ta opp lån på bil, for å se ut som jeg har penger. Jeg er 40 snart nå da, tenkte for en stund siden at jeg kunne vente til jeg er 50 med å date, siden damene da er litt mindre interessert i sex, mer modne

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 27c93...96a

Det handler ikke om hvor mye penger du har eller hvor tiltrekkende du er.

Det hele handler om energi som gir tiltrekningskraft.

Og nå sier jeg ikke dette for å være frekk og spydig - men hele innlegget ditt oser av negativitet.

Kvinner liker menn som er selvsikre og vet hva de vil. Menn som tar ledelse og bare setter i gang. Menn som tar ansvar. Menn som tar ordet og styrer de små enkle tinga.

Kvinner liker ikke menn som sutrer, klager, er negative og synes synd på seg selv. Kvinner liker ikke menn som er passive og ikke tar kontroll.

Så uten å vite noe mer, så virker det som om problemet er holdningen din, som tilsynelatende virker veldig negativ å dømme ut fra innlegget.

Går du inn med en 'jeg gir faen uansett' holdning som viser at du vil ha det gøy og ikke kaste bort tiden din på tull, at du vet hva du vil og er bestemt, og at du virkelig ikke bryr deg om hva hun eller andre synes fordi det er ditt liv, så er du allerede mye mer tiltrekkende.

Anonymous poster hash: 27c93...96a

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...