Milarwen Skrevet 22. april Del Skrevet 22. april (endret) 49.000 spillere som spiller det på Steam nå og det til tross det fins på GP og at man må kjøpe det på steam. Tror dette var etterlengta, for å si det mildt. Endret 22. april av Milarwen La til litt info. 1 Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 22. april Del Skrevet 22. april firberblad skrev: Da er det bare å vente til det er lastet ned på PS5. Gleder meg til et gjensyn med denne verdenen. Glad jeg har 1000/1000 linje nå 1 Lenke til kommentar
svenka Skrevet 22. april Del Skrevet 22. april Råfett!! 🤩🕹️👌🍷 Spilte veldig mye originalen, er det mulig dette kommer på Switch 2?? Lenke til kommentar
Milarwen Skrevet 22. april Del Skrevet 22. april Oblivion Remastered brukte 2 timer på å slå AS shadows sin all time peak på steam og samtidig er på Game pass. Journalister og Ubisoft kaller AC shadows en success? How????? 1 Lenke til kommentar
JornHansen Skrevet 22. april Del Skrevet 22. april phraze skrev (2 timer siden): Laster ned nå. Litt «balleløst» av Xbox å slippe det på PS5. Digger min PS5 Pro, men synes dette lover dårlig for Sony sitt kommende monopol at Xbox gir ut alt på Playstation, Jeg håper strategien gir mening neste generasjon. Xbox gjør absolutt alt riktig denne generasjonen, til tross for det er lojaliteten til Sony rørende og rørete på en gang. Må nok skrive en gjesteartikkel om det også. Det er nesten som om folk ønsker seg et Sony-monopol. 1 Lenke til kommentar
JornHansen Skrevet 22. april Del Skrevet 22. april Sjørøver skrev (Akkurat nå): Den memen er konge! Jeg vil tippe vi får se en i 2026 eller 27. Lenke til kommentar
Runis Skrevet 22. april Del Skrevet 22. april 1 hour ago, Milarwen said: Oblivion Remastered brukte 2 timer på å slå AS shadows sin all time peak på steam og samtidig er på Game pass. Journalister og Ubisoft kaller AC shadows en success? Fin logikk, da kan vi bare erklære Ringenes Herre for en flopp fordi Minecraft filmen dro inn mer første uka. Ellers kan du jo bare prøve å komme deg videre i livet. 6 Lenke til kommentar
KingTigris Skrevet 22. april Del Skrevet 22. april JornHansen skrev (11 minutter siden): Den memen er konge! Jeg vil tippe vi får se en i 2026 eller 27. *Riksforstandar. 1 Lenke til kommentar
Milarwen Skrevet 22. april Del Skrevet 22. april (endret) 33 minutes ago, Runis said: Fin logikk, da kan vi bare erklære Ringenes Herre for en flopp fordi Minecraft filmen dro inn mer første uka. Ellers kan du jo bare prøve å komme deg videre i livet. Det vet jeg ingen ting om. Men det jeg vet er at AC shadows og Oblivion Remastered kom ut i år, med uker i mellom og eksemplet ditt er det ikke mindre enn 25 år i mellom. Gamer skrev senest for 3 dager siden at AC shadows dominerer salgslistene, og du ber meg komme meg videre? Oblivion remastered har nå dobblet AC shadow sin top på Steam. Endret 22. april av Milarwen 1 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 22. april Del Skrevet 22. april JornHansen skrev (51 minutter siden): Den memen er konge! Jeg vil tippe vi får se en i 2026 eller 27. Husker jeg prøvde meg på morrowind som ung, men det ble for vanskelig. Nå blir det for janky, spesielt på Steamdeck. 1 1 Lenke til kommentar
phraze Skrevet 22. april Del Skrevet 22. april JornHansen skrev (1 time siden): Jeg håper strategien gir mening neste generasjon. Xbox gjør absolutt alt riktig denne generasjonen, til tross for det er lojaliteten til Sony rørende og rørete på en gang. Må nok skrive en gjesteartikkel om det også. Det er nesten som om folk ønsker seg et Sony-monopol. Jeg er oppriktig redd for dette. Selv om jeg eier både PS5 Pro og Series X i dag så heier jeg ikke på noen av de som en fanboy. Men dersom Xbox blir fullstendig irrelevante når det komme til hardware i den neste generasjonen så vil Sony kunne gjøre absolutt hva enn de vil med priser osv. Jeg selv kommer ikke til å kjøpe en ny Xbox neste generasjonen dersom alle Xbox spill kommer på PlayStation. Så om Sony får fullstendig monopol så kommer vi til å få svi for det. Og på lik linje som da spill på konsoll skjøt til værs så kommer Steam til å følge etter når de ser at Sony kan ta seg dustete mye betalt for spill. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 22. april Del Skrevet 22. april Noen som har funnet ut om de har fikset/endret level scalingen fra Oblivion? Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 22. april Del Skrevet 22. april herzeleid skrev (7 minutter siden): Noen som har funnet ut om de har fikset/endret level scalingen fra Oblivion? Det skal være endret til en mellomting mellom skyrim og gammel har jeg lest. Hvordan var den gamle måten? Jeg har sett at mange var misfornøyd med den. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. april Del Skrevet 22. april Sjørøver skrev (1 minutt siden): Det skal være endret til en mellomting mellom skyrim og gammel har jeg lest. Hvordan var den gamle måten? Jeg har sett at mange var misfornøyd med den. Når du levlet opp så gjorde også npcer det. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 22. april Del Skrevet 22. april Sjørøver skrev (4 minutter siden): Det skal være endret til en mellomting mellom skyrim og gammel har jeg lest. Hvordan var den gamle måten? Jeg har sett at mange var misfornøyd med den. Den gjorde, om jeg husker riktig, at omverdenen (fiender og utstyr) levlet sammen med deg slik at du var noenlunde jevn med fiendene hele veien, kunne bli underlegen om du ikke fokuserte på færre skills og overlegen om du fokuserte veldig. For min del fjernet det mye av spenningen at "alt" var oppnåelig fra begynnelsen, samtidig som du ikke "gikk forbi" omverdenen og landeveisrøvere plutselig spaserte rundt i det aller beste utstyret når du selv levlet. Lenke til kommentar
Bya Skrevet 22. april Del Skrevet 22. april Hm, ikke tilgjengelig for meg på PS5. Finner det kun på web versjonen av PSN, men kan ikke kjøpes. Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 22. april Del Skrevet 22. april Og igjenn ser man fra flere at ytelsen igjenn er av klassik UE5 \ dårlig Dev optimalisering. Det kan sjå fin\bra ut, men hjelper ikke når det kjøres soppas dårlig. Det tåler ikke visse å høre å "går etter" folk som kommenterer det. Fra steam reviews fikk jeg høre. Synn det ikke er en demo, så skulle jeg testa ytelsen å. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 22. april Del Skrevet 22. april Sjørøver skrev (2 timer siden): Det skal være endret til en mellomting mellom skyrim og gammel har jeg lest. Hvordan var den gamle måten? Jeg har sett at mange var misfornøyd med den. Helt elendig. Når du kom høyt nok i level hadde alle du møtte sinnsyk loot. Å gå opp i level var nesten bortkastet. Lenke til kommentar
TP_Mcduck Skrevet 23. april Del Skrevet 23. april Hvordan kan ikke dette kalles en remake? annen motor, annerledes UI, nye stemmer, og linjer. er jo et helt nytt spill ala demon souls remake. er likt men allikevel ikke 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå