Spillredaksjonen Skrevet 22. april Del Skrevet 22. april The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered ute nå Endelig kom bekreftelsen fans har ventet på. Tilgjengelig nå. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
phraze Skrevet 22. april Del Skrevet 22. april Laster ned nå. Litt «balleløst» av Xbox å slippe det på PS5. Digger min PS5 Pro, men synes dette lover dårlig for Sony sitt kommende monopol at Xbox gir ut alt på Playstation, Lenke til kommentar
Milarwen Skrevet 22. april Del Skrevet 22. april (endret) Måtte flire litt når jeg så at horse armor igjen er i en DLC (deluxe edition). Er vel ansett som en del av erfaringa det nå vel? En remaster jeg har drømt om i mange år. Laster ned nå, så får vi se om oblivion er så bra som jeg husker fra første gang jeg starta det. 😃 Endret 22. april av Milarwen Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 22. april Del Skrevet 22. april Cuneax skrev: Foreløpig ikke på PS5. Nei er jo ikke noe nytt. Kommer sikkert etter midnatt på ps5 Lenke til kommentar
metahertz Skrevet 22. april Del Skrevet 22. april Quote Modellene skal klare en naturlig gjengiving av stemmer uavhengig av rase i spillet. Hva i helsikke betyr denne setningen 😂 Lenke til kommentar
Milarwen Skrevet 22. april Del Skrevet 22. april 1 minute ago, metahertz said: Hva i helsikke betyr denne setningen 😂 Laster ned nå men hvis jeg skal gjette, så har de ikke en stemmeskuespiller per rase/kjønn, som i originalen. Lenke til kommentar
metahertz Skrevet 22. april Del Skrevet 22. april Just now, Milarwen said: Laster ned nå men hvis jeg skal gjette, så har de ikke en stemmeskuespiller per rase/kjønn, som i originalen. Eller, er det snakk om AI 🤔 "modellene skal klare".. Lenke til kommentar
Fredrik Olimb_Gamer.no Skrevet 22. april Del Skrevet 22. april metahertz skrev (2 minutter siden): Hva i helsikke betyr denne setningen 😂 Kan gå litt raskt på live-dekning av større nyheter. Endret nå 🤐 1 Lenke til kommentar
Mogsters Skrevet 22. april Del Skrevet 22. april Walkyrje skrev: Cuneax skrev: Foreløpig ikke på PS5. Nei er jo ikke noe nytt. Kommer sikkert etter midnatt på ps5 nei det er oppe på ps store Lenke til kommentar
Peteguy Skrevet 22. april Del Skrevet 22. april Cuneax skrev: Foreløpig ikke på PS5. Tilgjengelig nå Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 22. april Del Skrevet 22. april Peteguy skrev: Cuneax skrev: Foreløpig ikke på PS5. Tilgjengelig nå Ser det ingen plasser på PS store 😀 Lenke til kommentar
TMfrantic Skrevet 22. april Del Skrevet 22. april Kroppstype 1 /2 Idiotiet fortsetter. Lenke til kommentar
Dumdomdam Skrevet 22. april Del Skrevet 22. april Walkyrje skrev: Peteguy skrev: Cuneax skrev: Foreløpig ikke på PS5. Tilgjengelig nå Ser det ingen plasser på PS store 😀 Det er bare på ps+ premium og det kan bare bli streamet atm 🤔 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 22. april Del Skrevet 22. april Walkyrje skrev (11 minutter siden): Ser det ingen plasser på PS store 😀 Ikke jeg heller. Kun en gammel ps3 versjon. Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 22. april Del Skrevet 22. april firberblad skrev: Walkyrje skrev (11 minutter siden): Ser det ingen plasser på PS store 😀 Ikke jeg heller. Kun en gammel ps3 versjon. Ja samme her. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. april Del Skrevet 22. april Måtte søke på Google og deretter bytte nettbutikk fra amerikansk til lokal, så fant jeg spillet, klart for kjøp: https://store.playstation.com/en-no/concept/10010248/ 1 Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 22. april Del Skrevet 22. april Dumdomdam skrev: Walkyrje skrev: Peteguy skrev: Cuneax skrev: Foreløpig ikke på PS5. Tilgjengelig nå Ser det ingen plasser på PS store 😀 Det er bare på ps+ premium og det kan bare bli streamet atm 🤔 Det er den gamle :) Lenke til kommentar
Peteguy Skrevet 22. april Del Skrevet 22. april (endret) Walkyrje skrev (6 minutter siden): Dumdomdam skrev (11 minutter siden): Walkyrje skrev (23 minutter siden): Peteguy skrev (26 minutter siden): Cuneax skrev (1 time siden): Foreløpig ikke på PS5. Tilgjengelig nå Ser det ingen plasser på PS store 😀 Det er bare på ps+ premium og det kan bare bli streamet atm 🤔 Det er den gamle Fikk det ikke opp før klokka 1800. Da sto det på "Hot" forsiden. Endret 22. april av Peteguy Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 22. april Del Skrevet 22. april Da er det bare å vente til det er lastet ned på PS5. Gleder meg til et gjensyn med denne verdenen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå