jødahl Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Jeg resetta BIOS ved å ta ut batteriet på hovedkortet i 20 min. Når jeg skal starte maskinen igjen etter det, funker ikke tastaturet slik at jeg ikke får trykket på del. i BIOS. Så står det CMOS setting wrong. Hva vil det si? Lenke til kommentar
jødahl Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 Jeg resetta BIOS ved å ta ut batteriet på hovedkortet i 20 min. Når jeg skal starte maskinen igjen etter det, funker ikke tastaturet slik at jeg ikke får trykket på del. i BIOS. Så står det CMOS setting wrong. Hva vil det si? jeg mente 20 sek. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Har du usb tastatur. CMOS setting wrong, betyr at du må inn i bios å sette opp instillingene på nytt. Lenke til kommentar
jødahl Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 Men jeg kommer jo ikke inn i BIOS. På grunn av tastaturet. stemmer at det er USB ja. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Har du et ps/2 tastature liggende. Kanskje du finner svaret her. http://www.intel.com/support/peripherals/w...ss/usbnotes.htm Lenke til kommentar
jødahl Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 Jeg fiksa det jeg. Det var ikke så stort problem som jeg trodde akkurat. Jeg satt inn et gammelt tastatur og fiksa det i BIOS. Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 bare for og bekrefte. Det er ikke altid USB tastatur fungerer før du kommer inn i Windows. Både jeg og fattern har det samme problemet. Bare og koble opp et PS/2 tastatur det Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 bare for og bekrefte. Det er ikke altid USB tastatur fungerer før du kommer inn i Windows. Både jeg og fattern har det samme problemet. Bare og koble opp et PS/2 tastatur det Er vel ikke windows som er verst, det som er verst er at du ikke kommer inn i bios settings med ett usb tastatur, spesielt om du har clear cmos. Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 bare for og bekrefte. Det er ikke altid USB tastatur fungerer før du kommer inn i Windows. Både jeg og fattern har det samme problemet. Bare og koble opp et PS/2 tastatur det Er vel ikke windows som er verst, det som er verst er at du ikke kommer inn i bios settings med ett usb tastatur, spesielt om du har clear cmos. da tror jeg nok du skal lese posten min omigjen Jeg sa ikke i windows. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Nope, vet hva du skrev. hehe. Du sa før du kommer inn i windows. Eg sa i bios, hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå