Gå til innhold

Anmeldelse: Star Wars: Andor – Sesong 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bubba477 skrev (1 time siden):

Deler av det er ok men andre deler er rett og slett kjedelig som fy. Disney universet er grått og trist.

Om du sidestiller Andor med resten av StarWars fra Disney (der det meste er oppgulp & gjennbruk for å tjene raske penger) så er det noe elementert du ikke får med deg her å burde da i utgangspunktet finne deg noe annet å se på når du viser så lite insikt i matrialet, Andor serien kan rett å slett ikke sammenlignes (nå tar jeg først å fremst høyde for sesong 1 selvsagt)

Endret av simalarion
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Han-solo12 skrev:
simalarion skrev:
Andor er allerede det beste fra StarWars universet, virker ikke til at det har endret seg :)... Gleder meg!.
Har du sett s1? Fikk du med deg handlingen? Eller kom adhd'en i veien?
Ops, denne var ikke til deg. Beklager
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
4 hours ago, Han-solo12 said:

Andor var noe av det feteste som Star Wars universet har levert. Her fikk man se gutta på gulvet man ellers bare så i forbifarten når jediene løp forbi. Gleder meg

Imperiet var skumlere i Andor enn noen annen installasjon synes jeg. Den delen hvor Andor blir pågrepet og dømt til fengsel, viser det man på engelsk kaller "the banality of evil". Ondskap er ikke kun en ond fyr som gjør onde ting, men et helt system. Et helt statsapparat. Det er en skummel og mulig visjon for fremtiden. 

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...