Spillredaksjonen Skrevet mandag kl 15:59 Del Skrevet mandag kl 15:59 Bethesda bekreftar Oblivion-nyversjon Bethesda kjem med Oblivion-nytt tysdag. Les hele saken på Gamer.no» 1 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet mandag kl 18:58 Del Skrevet mandag kl 18:58 Ble overraskende gira på å spille gjennom Oblivion på nytt så håper på godt nytt i morgen! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet mandag kl 19:49 Del Skrevet mandag kl 19:49 Tror det holder med de 1000 timene jeg har i originalen. Men man må nesten se hva de har kokt i hop. Lenke til kommentar
Villamozell Skrevet mandag kl 23:43 Del Skrevet mandag kl 23:43 Regner med at vi får en dato i morgen, tipper tidlig 2026 Lenke til kommentar
Tabris Skrevet tirsdag kl 06:57 Del Skrevet tirsdag kl 06:57 Villamozell skrev (7 timer siden): Regner med at vi får en dato i morgen, tipper tidlig 2026 Det hadde jo gitt mening siden 2026 er 20-års jubileumet til Oblivion. Men mange håper at det vil komme nå i slutten av april, for å treffe tax returns. Selv er jeg mer hyped på dette enn jeg har vært på det meste annet. Oblivion er et av mine absolutte favorittspill! Jeg kommer til å ta en feriedag når dette blir sluppet. 1 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet tirsdag kl 08:43 Del Skrevet tirsdag kl 08:43 Tolket det som at spillet slippes idag? Lenke til kommentar
Tabris Skrevet tirsdag kl 09:45 Del Skrevet tirsdag kl 09:45 leifeinar skrev (1 time siden): Tolket det som at spillet slippes idag? I går kom det en announcement om at de i dag skal streame en announcement om remaken. Vi vet ikke når release date er, det er vel en av tingene vi får vite i dag. Lenke til kommentar
Rosewell1983 Skrevet onsdag kl 10:14 Del Skrevet onsdag kl 10:14 (endret) Jeg selv lurer på om jeg skal kjøpte det på steam eller leie det på gamespass. First world problems Endret onsdag kl 10:55 av Rosewell1983 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå