Lyncs Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Etter å ha brukt pc-en en stund så får jeg blåskjerm med denne meldingen. Jeg har speilkopiert hd-en og prøvd den på en annen pc, men der fungerer den fint uten å krashe. Hva kan være årsaken til dette? Lenke til kommentar
Jalla21 Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Sjekk hva bug-koden sier. Lenke til kommentar
joandreas Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden (endret) Etter å ha eid en ustabil laptop. Kan være kjøling eller drivere som ikke er oppdatert. eventuelt pc del med feil. rens for støv og sjekk at skjermkortdrivere er oppdatert. eller sjekk bios. kan og være fordel bytte kjølepasta. Endret 18 timer siden av joandreas Lenke til kommentar
Lyncs Skrevet 18 timer siden Forfatter Del Skrevet 18 timer siden Jalla21 skrev (34 minutter siden): Sjekk hva bug-koden sier. Hvor finner jeg den? Lenke til kommentar
Lyncs Skrevet 18 timer siden Forfatter Del Skrevet 18 timer siden joandreas skrev (10 minutter siden): Etter å ha eid en ustabil laptop. Kan være kjøling eller drivere som ikke er oppdatert. eventuelt pc del med feil. rens for støv og sjekk at skjermkortdrivere er oppdatert. eller sjekk bios. kan og være fordel bytte kjølepasta. Hvordan oppdaterer jeg skjermkortdriver? Lenke til kommentar
Jalla21 Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Lyncs skrev (8 minutter siden): Hvor finner jeg den? Åpne Event viewer, og sjekk Windows Logs -> System. Og når du tar bilde av skjermen får du prøve å ta et bilde i fokus. Hva står nederst på bildet? Lenke til kommentar
Lyncs Skrevet 15 timer siden Forfatter Del Skrevet 15 timer siden (endret) Jalla21 skrev (3 timer siden): Åpne Event viewer, og sjekk Windows Logs -> System. Og når du tar bilde av skjermen får du prøve å ta et bilde i fokus. Hva står nederst på bildet? Er det denne siden her du mener? Skal jeg klikke meg inn på noen av knappene med + tegn? Endret 15 timer siden av Lyncs Lenke til kommentar
Jalla21 Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Du kan se om du finner frem ved å følge denne oppskriften. Selv om du har norsk så er det på samme steder. https://mysupport.razer.com/app/answers/detail/a_id/4065/~/how-to-retrieve-bsod-error-codes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå