Spillredaksjonen Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden Assassin's Creed-serien rangert Fra Jerusalem til Japan — dette er Assassin's Creed fra verst til best. Les hele saken på Gamer.no» 1 Lenke til kommentar
Martelè Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden Jeg likte veldig godt Chronicles trilogien Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Jeg falt ut allerede da Enzio i starten av toern fant ei kiste og plutselig kunne assasin-fu. Gode karakterer gjør seg fortjent til makt. Dette var så dårlig at jeg ble allergisk mot hele spillserien siden. Lenke til kommentar
DUFF_B33R Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Unity på førsteplass? Hjelpes. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Jeg får ikke helt tak på hva som er vurderingskriteriene her? Er det hvilket spill som holder seg best i dag, hvilket som imponerte mest i sin samtid, noe annet? Om det er spillet som imponerte mest da det kom vil det være rart å sette originalen på siste plass og Unity på første, men om det er hvilket spill som holder seg best i dag vil jeg tro 11 år gamle Unity taper mot nyere iterasjoner? 2 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Black Flag for min del. Ikke ett av de andre spillene når opp til de minnene. "Old Billy Riley, master of a drogher Old Billy Riley, Old Billy Riley Old Billy Riley, Old Billy Riley, oh" 1 1 Lenke til kommentar
Amored Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Unity er så undervurdert. Muligens min favoritt. Men det er vanskelig å velge èn konge av denne serien. Og det første spillet fortjener bedre en sisteplass. Lenke til kommentar
confused craftsman Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Fin lesing av det som alltid vil være en subjektiv liste. Personlig syntes jeg Origins er best. Det sugde meg helt inn og jeg levde som Bayek i Egypt😁 koser meg med Shadows nå. 1 Lenke til kommentar
Indifference Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Jeg har spilt AC 1-4 + Origins og Odyssey, kan med det dessverre ikke svare for de andre. Men for meg er det uforståelig at Odyssey ligger flere plasser over Origins som kom først, og i mine øyne ikke er mye mer enn copy-paste av dette lagt til Antikkens Hellas. Begge er meget underholdende spill, men Origins kom først og står i mine øyne sterkest. Utover det, AC3 er helt klart det mest undervurderte. En sterk, engasjerende historie med en uforutsigbar tvist! En av de bedre karakter-galleriene i denne serien helt klart! Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden Hot take. Men rangering av AC vil alltid være subjektivt. AC 4 for meg tror jeg. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden AC2 på topp for min del, men jeg har og en sweet spot for Unity. Lenke til kommentar
CrazyChristian Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Unity er søppel, og blir bare husket for hvor latterlig dårlig stand Ubisoft slipper spillene sine. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Unity er nok det beste assassins spillet, mens Black flag er det beste spill spillet i serien. Lenke til kommentar
ili Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Det er uttalige rangeringer av assassin creed spillene. Denne til gamer må være den dårligste eg har sett. Personlig setter eg black flag høyest. Her er meta critic sin https://www.metacritic.com/pictures/every-assassins-creed-game-ranked-worst-to-best/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå