CrackaBoi Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 Hvordan lagrer jeg slike filer så jeg ikke trenger å være online for å se dem? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 Quote: On 2002-03-10 22:17, The Pirate skrev:Hvordan lagrer jeg slike filer så jeg ikke trenger å være online for å se dem? Tror dessverre ikke det er mulig. Til tross for at de er under halvparten av andre filmer varer de like lenge. En Friends episode på 240MB i mpg format varer fortsatt 20 min om den er i en 100MB asf. Du laster vel ned mens du ser på gjør du ikke? (Håper jeg har forstått alt riktig og ikke gikk helt på trynet her) Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 det er vel bare å høyreklikke på linken og velge "lagre mål som" ? eller bare finne ut nøyaktig adresse hvor filen ligger, og kopiere den inn i en eller annen browser/download programm. Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 ...du skal være klar over at det er ulovlig å laste ned ASF filer, med mindre du har lov til dette fra de som sender asf filen over internett. Uansett, jeg har et program som kan gjøre dette for deg, dette støtter både asf musikk og video(streaming). Bare gi beskjed hvis du vil ha det. Frankey Kr.sand [email protected] Lenke til kommentar
A_B_C_D_E_F Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Det er mange siter der det er lov å hente ned ASF streaming fra .. Ta ett søk på ASFrecorder Google is your friend.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå