Spillredaksjonen Skrevet 16. april Del Skrevet 16. april PlayStation Plus får nok et prishopp Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Sindroid Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april Blir å nedgradere, spille igjennom Days Gone Remastered når det slippes for så å selge hele konsollen når ferdig.. Møkka lei grådigheten til Sony.. Lenke til kommentar
Joelsp3anuts Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april Takk for info. Dette er helt innafor. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april Dette bør bety at Spiderman 2 blir en del av Plus katalogen.. Lenke til kommentar
SLO7H Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april Fikk det på mail i går. Jeg bruker min PS5 veldig få ganger i løpet av måneden, så jeg kansellerte. Neste år koster det 185 eller 195 og om to år er vi over 200kr. Uansett hva man vil mene om inflasjon og justeringer, ikke alle får reallønnsvekst hvert år. Samtidig sparer disse bedriftene inn penger der de kan og setter opp priser og får flere kunder hvert år, jeg tror ikke de har det så tungt at de MÅ sette opp prisene, men de setter opp fordi de ser at de kan prøve seg, akkurat som matvaregigantene gjør 🙂 Lenke til kommentar
phraze Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april Hadde Sony i det minste matchet kvaliteten til Xbox sin Gamepass så kunne jeg fordøyd dette lettere. Men når de nekter å gi oss sine egne førstepart-spill dag én i tjenesten så blir dette tilnærmet et ran! Det ligger jo bare gamle spill på tjenesten omtrent. Noen nye her og der, men det er som regel bare AA-spill. 1 Lenke til kommentar
Scrub Lord Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april Forrige år falt valget på å hoppe av abonnement tjenestene til både Sony og Nintendo. Det er desverre ikke verdt pengene, likegreit når jeg eier en kraftig PC. Lenke til kommentar
vampyrica Skrevet fredag kl 05:04 Del Skrevet fredag kl 05:04 18 hours ago, phraze said: Hadde Sony i det minste matchet kvaliteten til Xbox sin Gamepass så kunne jeg fordøyd dette lettere. Men når de nekter å gi oss sine egne førstepart-spill dag én i tjenesten så blir dette tilnærmet et ran! Det ligger jo bare gamle spill på tjenesten omtrent. Noen nye her og der, men det er som regel bare AA-spill. Hadde Sony gjort det samme som MS hadde det endt med samme dritten, vi trenger utviklere som selger spill utenom abonnement, her er det selvfølgelig ikke bare Sony som styrer da de samarbeider med utviklere. Nå har Sony ganske bra Premium for de som ikke kjøper nyeste trippel A spillene, er jo lite poeng i å gjøre samme feil som MS og ende med en pengesekk som fordeles og utviklere ikke får gjort som de vil, kjenner du utviklere som har eller jobber under gamepass, vet du at så fort avtalen er over forlater de det for å tjene penger til å lage bedre spill. Er bare å se hvor lite bra filmer som blir laget og det vi får er for det meste midt på tre og det er en grunn til at det har gått slik. Vi klarte å kjøpe spill før og vi klarer fint å fortsatt kjøpe spill. Helt greit at spill kommer på abonnement 6-12 måneder etter. Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet fredag kl 08:24 Del Skrevet fredag kl 08:24 Har sikkert lite å si for ihuga sonyspillere. For alle andre som også eier en PC , er Gamepass det soleklare valget. 1 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet fredag kl 22:05 Del Skrevet fredag kl 22:05 Fleskelars skrev: Har sikkert lite å si for ihuga sonyspillere. For alle andre som også eier en PC , er Gamepass det soleklare valget. Var ikke mange månedene jeg hadde gamepass, mye bedre spill på PS +. Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 14 minutter siden Del Skrevet 14 minutter siden 200kr mnd for premium toillball Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 10 minutter siden Del Skrevet 10 minutter siden vampyrica skrev: 18 hours ago, phraze said: Hadde Sony i det minste matchet kvaliteten til Xbox sin Gamepass så kunne jeg fordøyd dette lettere. Men når de nekter å gi oss sine egne førstepart-spill dag én i tjenesten så blir dette tilnærmet et ran! Det ligger jo bare gamle spill på tjenesten omtrent. Noen nye her og der, men det er som regel bare AA-spill. Hadde Sony gjort det samme som MS hadde det endt med samme dritten, vi trenger utviklere som selger spill utenom abonnement, her er det selvfølgelig ikke bare Sony som styrer da de samarbeider med utviklere. Nå har Sony ganske bra Premium for de som ikke kjøper nyeste trippel A spillene, er jo lite poeng i å gjøre samme feil som MS og ende med en pengesekk som fordeles og utviklere ikke får gjort som de vil, kjenner du utviklere som har eller jobber under gamepass, vet du at så fort avtalen er over forlater de det for å tjene penger til å lage bedre spill. Er bare å se hvor lite bra filmer som blir laget og det vi får er for det meste midt på tre og det er en grunn til at det har gått slik. Vi klarte å kjøpe spill før og vi klarer fint å fortsatt kjøpe spill. Helt greit at spill kommer på abonnement 6-12 måneder etter. , kjenner du utviklere som har eller jobber under gamepass, vet du at så fort avtalen er over forlater de det for å tjene penger til å lage bedre spill. har du noen eksempler jeg kan lese oom, kun sett det motsatte av det du forteller om Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 9 minutter siden Del Skrevet 9 minutter siden GnilreG skrev: Fleskelars skrev: Har sikkert lite å si for ihuga sonyspillere. For alle andre som også eier en PC , er Gamepass det soleklare valget. Var ikke mange månedene jeg hadde gamepass, mye bedre spill på PS +. det er jo utrolig subjektivt for meg er det omvendt gamepass leverer en stodig strøm med premium innhold mens jeg ikke rører ps5en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå