KeyanZa Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Laptop min begynner å bli noen år nå, blir ofte varm under gaming og slår seg av. Så er vel på tide med en ny. Noen som har peiling på god gaming laptop? tenkte pris ca 20k, har kjøpt fra komplett før, helst rundt 17 tommer skjerm. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Du kan jo først bare prøve å blåse den ren med trykkluft så slutter den kansje å slå seg av. Om det er eneste problemet du har med den.. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 14. april Forfatter Del Skrevet 14. april Har prøvd det ja, skrudd opp deksel osv. så er ganske ren fra støv Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Et problem med laptopper er at som regel må hele kjølesystemet demonteres fullstendig, renses og påføres ny kjølepasta. 2 Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet mandag kl 17:45 Forfatter Del Skrevet mandag kl 17:45 Da har jeg prøvd ny kjølepasta. løste ikke problemet.... Så går nok da i ny pc etter hvert. Noen tips? Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet mandag kl 18:01 Del Skrevet mandag kl 18:01 15,6" men finner ikke noen bedre til budsjettet ditt. https://www.komplett.no/product/1317939/gaming/gaming-pc/gaming-laptop/msi-vector-16-hx-ai-16-fhd# Lenke til kommentar
coyotl Skrevet mandag kl 18:51 Del Skrevet mandag kl 18:51 jeg fikk en for mitt bruk bra gaming laptop på outlet fra Power. I5 cpu, rtx 3050, 16 ram, 15.6 skjerm. Kostet 4k spenn og noe, husker ikke akkurat. Ikke allverdens spec der men holder jo for meg. Jeg er nå avhengig av separat skjerm og tastatur hjemme ihvertfall så for meg er ikke 17 toms så nøye. Et rimelig alternativ hvis man ikke må ha laptop kan være minipc. Eller kjøpe en brukt kontorpc med i7 eller kanskje 9 og oppgradere den. jeg laget gaming pc av en i9 minipc, satte rx6600 på med eGPU adapter gjennom en av de to nvme 4.0 portene., + ekstern psu.. Hva slags specs på gpu og sånt hadde du tenkt? Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet mandag kl 19:58 Forfatter Del Skrevet mandag kl 19:58 Kikket litt på denne? https://www.komplett.no/product/1317182/gaming/gaming-pc/gaming-laptop/omen-by-hp-laptop-17-db0008no-173-fhd-144hz?queryid=7faff0ea46a9ed8cc0e4c9e1e6a69009&sort=None 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet mandag kl 20:22 Del Skrevet mandag kl 20:22 Her er også et alternativ. Får med 32GB RAM, 1600P 180Hz skjerm og R9 Prosessor. Så litt bedre specs, men skjermen er litt mindre. 1 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet mandag kl 20:40 Del Skrevet mandag kl 20:40 Hvis du er med i KomplettClub og takler demobrukt, så får du denne for under 12.500,- https://www.komplett.no/product/1313902/demovarer/pc-nettbrett/demo-baerbar-pc/acer-nitro-an17-17-qhd-165-hz-b-grade 1 Lenke til kommentar
ili Skrevet mandag kl 21:02 Del Skrevet mandag kl 21:02 Undervolting fungerer og ofte på varm laptop. Måtte det med min. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå