torbjornhb Skrevet søndag kl 13:31 Del Skrevet søndag kl 13:31 Hei 🙂 Ser behovet for å kjøpe et bedre egnet kamera for produktvideoer og bilder. Har tidligere hatt Sony ZV-1 og husker jeg var imponert over "product showcase" funksjonen som automatisk byttet fokus til gjenstanden som var nærmest linsen. Det er riktignok en evighet siden, og jeg kjenner ikke til hvor godt tilsvarende løsning fra Canon, Nikon og Panasonic fungerer. Men kort oppsummert. Jeg er utålmodighet, liker å kjøre på for å få jobben gjort, men trenger et kamera som fungerer godt til produktvideoer og vlogging. Så jo enklere, desto bedre. Bruker gjerne noen kroner ekstra dersom det er nødvendig for kvaliteten sin skyld, men ikke mer enn nødvendig. Kikket tidligere på Sony A6700, men mistenker at det blir overkill deluxe, og lurer på om jeg kan klare meg med Sony ZV-1 Mark II, ZV-10, eller det nye Canon PowerShot V1. Frister å ha fast objektiv. Det viktigste er at det fungerer til det jeg ønsker, for jeg har hatt det med å kjøpe halvveis-løsninger som bare blir rot. Setter pris på alle svar. Mulig jeg kan rekke å bestille i løpet av dagen eller mandagen slik at det kommer før påske. Lenke til kommentar
joandreas Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden Hadde personlig heller valgt canon r50v eller zv-e10 mk2. Koster ikke så mye mer for utbyttbart objektiv og Mindre sensor på v1.  1 Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 15 timer siden Forfatter Del Skrevet 15 timer siden joandreas skrev (6 minutter siden): Hadde personlig heller valgt canon r50v eller zv-e10 mk2. Koster ikke så mye mer for utbyttbart objektiv og Mindre sensor på v1.  Takk for svar. Prisforskjellen betyr ingenting. Mer størrelsen som kan være avgjørende. Canon R50V er spennende... Har ikke sjekket den. Takk for tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå