Spillredaksjonen Skrevet søndag kl 08:49 Del Skrevet søndag kl 08:49 Slik blir Halo-skapernes neste skytespill Marathon lanseres til høsten. Les hele saken på Gamer.no» 1 Lenke til kommentar
Iki Skrevet søndag kl 09:27 Del Skrevet søndag kl 09:27 Kan ikke se hvordan de skal klare å gjøre dette til noen suksess når de skal ta betalt for spillet. Grafikken og gameplay ser ikke noe spesiell ut. De siste mp spillene deres har vært kjent for store problemer med nettkoden. Osv. De må klare å utkonkurrere gratis spill som allerede har vært på markedet i lang tid. Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet søndag kl 09:54 Del Skrevet søndag kl 09:54 Grafikkstil og animasjoner ga meg veldig lite lyst til å prøve spillet. 1 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet søndag kl 10:30 Del Skrevet søndag kl 10:30 Spillredaksjonen skrev (1 time siden): Slik blir Halo-skapernes neste skytespill Marathon lanseres til høsten. Les hele saken på Gamer.no» Takk! Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet søndag kl 11:44 Del Skrevet søndag kl 11:44 Bjoolz skrev (1 time siden): Grafikkstil og animasjoner ga meg veldig lite lyst til å prøve spillet. Samme her. Dette så ut som noe fra Playstation 2 med grusomme farger og en rar stil. Lenke til kommentar
dualmind Skrevet søndag kl 14:19 Del Skrevet søndag kl 14:19 Det er litt fare for at dette blir Concord 2, det er et skytespill fra bungie, så hvordan våpnene føles er jeg trygg på, men aøt annet er usikkert. Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet søndag kl 19:27 Del Skrevet søndag kl 19:27 Iki skrev: Kan ikke se hvordan de skal klare å gjøre dette til noen suksess når de skal ta betalt for spillet. Grafikken og gameplay ser ikke noe spesiell ut. De siste mp spillene deres har vært kjent for store problemer med nettkoden. Osv. De må klare å utkonkurrere gratis spill som allerede har vært på markedet i lang tid. Yeah, spillet er for sent ute for å ta seg betalt nå. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet søndag kl 21:02 Del Skrevet søndag kl 21:02 Kaster du deg inn i et veldig mettet market. Må du ha noe virkelig unikt konkurransen ikke har. Det holder ikke at det er ok, kompetent eller til meg med veldig bra. Folk har sine favoritter (cod,bf, fortnite) og skal mye til å dra disse folka vekk fra spillene sine. Så har du type 100 andre medium og små spill i samme sjanger. Vanskelig å slå gjennom der. Lenke til kommentar
Mala Skrevet i går, 16:03 Del Skrevet i går, 16:03 Jeg gråter egentlig ikke om Sony går på nok en live-service smell her. Spent på dette klar å dra lasset, med Bungie i ryggen...kanskje? Men jeg har ikke sett veldig mye optimisme rundt dette på nett og fora rundt om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå