Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Femininet, fetish ?

Gjest 296c1...25d

Anbefalte innlegg

Gjest 296c1...25d

Jeg har en veldig svakhet for feminine kvinner, jeg får "vondt" i magen når jeg ser en dame som er velpleid og vakker/pyntet, jeg reagerer med en veldig beskyttelses-reaksjon. Det er noe i meg som får lyst til å passe på de og ta vare på de.
Jeg opplever det som min oppgave som mann å beskytte de. Tenner også veldig seksuelt på feminine kvinner som er vepleid, neglelakk og litt sminket. Jeg har bare lyst til å ha en spesiell fin jente som jeg kan beskytte og ta vare på.

Anonymous poster hash: 296c1...25d

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 296c1...25d skrev (13 minutter siden):

Jeg har en veldig svakhet for feminine kvinner, jeg får "vondt" i magen når jeg ser en dame som er velpleid og vakker/pyntet, jeg reagerer med en veldig beskyttelses-reaksjon. Det er noe i meg som får lyst til å passe på de og ta vare på de.
Jeg opplever det som min oppgave som mann å beskytte de. Tenner også veldig seksuelt på feminine kvinner som er vepleid, neglelakk og litt sminket. Jeg har bare lyst til å ha en spesiell fin jente som jeg kan beskytte og ta vare på.

Hvis du er ung så er du veldig heldig.

På 80-90 tallet så hadde jenter flest kort hår og gikk helt usminket rundt i dongeri med tobakkspakken (rullings) synlig i dongerijakken.
De skulle se mest mulig ut som gutter😞

I dag er de mye penere.
Pleier sin feminitet med langt hår, kjoler og kåper. Dufter godt.
Bittert.

Lenke til kommentar
Gjest 296c1...25d
Neptun1 skrev (4 minutter siden):

Hvis du er ung så er du veldig heldig.

På 80-90 tallet så hadde jenter flest kort hår og gikk helt usminket rundt i dongeri med tobakkspakken (rullings) synlig i dongerijakken.
De skulle se mest mulig ut som gutter😞

I dag er de mye penere.
Pleier sin feminitet med langt hår, kjoler og kåper. Dufter godt.
Bittert.

Jeg har rukket å bli 47 år, men alltid følt det slik når det gjelder kvinner, jeg søker en liksom en feminin, velpleid og vakker prinsesse som jeg kan ta vare på.

Lenke til kommentar
Gjest 296c1...25d skrev (2 minutter siden):

Jeg har rukket å bli 47 år, men alltid følt det slik når det gjelder kvinner, jeg søker en liksom en feminin, velpleid og vakker prinsesse som jeg kan ta vare på.

Ser den men med all respekt jeg tror ikke du finner ei slik dame i et diskusjonsforum som dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...