Gjest 296c1...25d Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden Jeg har en veldig svakhet for feminine kvinner, jeg får "vondt" i magen når jeg ser en dame som er velpleid og vakker/pyntet, jeg reagerer med en veldig beskyttelses-reaksjon. Det er noe i meg som får lyst til å passe på de og ta vare på de. Jeg opplever det som min oppgave som mann å beskytte de. Tenner også veldig seksuelt på feminine kvinner som er vepleid, neglelakk og litt sminket. Jeg har bare lyst til å ha en spesiell fin jente som jeg kan beskytte og ta vare på. Anonymous poster hash: 296c1...25d Lenke til kommentar
Gjest 296c1...25d Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden Ja det skulle stått: Feminitet lol Anonymous poster hash: 296c1...25d Lenke til kommentar
Gjest 296c1...25d Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden Femininitet Anonymous poster hash: 296c1...25d Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden Synes de er finest, naar de er usminket og naturlige. 2 Lenke til kommentar
Imaginacíon Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden Du kan visstnok endre på tittelen på tråden. Har ikke satt meg inn i hvordan det gjøres, ser bare at det blir gjort. Lenke til kommentar
Neptun1 Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden Gjest 296c1...25d skrev (13 minutter siden): Jeg har en veldig svakhet for feminine kvinner, jeg får "vondt" i magen når jeg ser en dame som er velpleid og vakker/pyntet, jeg reagerer med en veldig beskyttelses-reaksjon. Det er noe i meg som får lyst til å passe på de og ta vare på de. Jeg opplever det som min oppgave som mann å beskytte de. Tenner også veldig seksuelt på feminine kvinner som er vepleid, neglelakk og litt sminket. Jeg har bare lyst til å ha en spesiell fin jente som jeg kan beskytte og ta vare på. Anonymous poster hash: 296c1...25d Hvis du er ung så er du veldig heldig. På 80-90 tallet så hadde jenter flest kort hår og gikk helt usminket rundt i dongeri med tobakkspakken (rullings) synlig i dongerijakken. De skulle se mest mulig ut som gutter😞 I dag er de mye penere. Pleier sin feminitet med langt hår, kjoler og kåper. Dufter godt. Bittert. Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden Liker ikke stilettsko heller. Lenke til kommentar
Gjest 296c1...25d Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden Neptun1 skrev (4 minutter siden): Hvis du er ung så er du veldig heldig. På 80-90 tallet så hadde jenter flest kort hår og gikk helt usminket rundt i dongeri med tobakkspakken (rullings) synlig i dongerijakken. De skulle se mest mulig ut som gutter😞 I dag er de mye penere. Pleier sin feminitet med langt hår, kjoler og kåper. Dufter godt. Bittert. Jeg har rukket å bli 47 år, men alltid følt det slik når det gjelder kvinner, jeg søker en liksom en feminin, velpleid og vakker prinsesse som jeg kan ta vare på. Anonymous poster hash: 296c1...25d Lenke til kommentar
Neptun1 Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden Gjest 296c1...25d skrev (2 minutter siden): Jeg har rukket å bli 47 år, men alltid følt det slik når det gjelder kvinner, jeg søker en liksom en feminin, velpleid og vakker prinsesse som jeg kan ta vare på. Anonymous poster hash: 296c1...25d Ser den men med all respekt jeg tror ikke du finner ei slik dame i et diskusjonsforum som dette. Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Neptun1 skrev (4 minutter siden): Ser den men med all respekt jeg tror ikke du finner ei slik dame i et diskusjonsforum som dette. Her er jeg lol 2 Lenke til kommentar
Neptun1 Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Her er jeg lol Fint å vite 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå