Kassettspiller Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden (endret) Gjest 3dc06...08f skrev (4 minutter siden): Han har aldri svart på spørsmål. Har vært veldig tungt. Jeg blir usikker. Han endrer seg fra uke til uke. En dag kan alt være bra, neste gang kysser han meg ikke. Anonymous poster hash: 3dc06...08f Relasjon uten god og klar kommunikasjon kommer til å bli enda mer ødeleggende for deg. Hvorfor lar du han behandle deg slikt? Endret 8 timer siden av Kassettspiller 1 1 Lenke til kommentar
Gjest 3dc06...08f Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Kassettspiller skrev (5 minutter siden): Relasjon uten god og klar kommunikasjon kommer til å bli enda mer ødeleggende for deg. Hvorfor lar du han behandle deg slikt? Jeg føler også det! Alt er på hans premisser! Han som alltid tar kontakt! Hele tiden! Men er så ekstremt vanskelig å aldri vite helt hva han tenker. Og når han endrer seg sånn! Han elsker sex med meg, det vet jeg. Men likevel blir jeg usikker. Jeg har prøvd å prate med han gang på gang! Siden sommeren 2024. Nå har jeg gitt opp å få svar. Hva skal jeg gjøre? Kutte han ut? Anonymous poster hash: 3dc06...08f Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Gjest 3dc06...08f skrev (3 minutter siden): Jeg føler også det! Alt er på hans premisser! Han som alltid tar kontakt! Hele tiden! Men er så ekstremt vanskelig å aldri vite helt hva han tenker. Og når han endrer seg sånn! Han elsker sex med meg, det vet jeg. Men likevel blir jeg usikker. Jeg har prøvd å prate med han gang på gang! Siden sommeren 2024. Nå har jeg gitt opp å få svar. Hva skal jeg gjøre? Kutte han ut? Anonymous poster hash: 3dc06...08f Det virker som han bare bruker deg. Du fortjener mye bedre enn det. Det finnes gode menn der ute som vil behandle deg med respekt. Husk på selvverdien din og vis den! 1 1 Lenke til kommentar
Selfuniverse Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Kanskje han 'må' tilbringe tid med familie nå i påsken. Og vil ikke at noen skal vite om deg der. Hvis det er tilfelle, så kan det hende han plutselig 'har tid til deg' når påsketiden begynner å ta slutt. Ellers hør på Kassettspiller. 2 Lenke til kommentar
Gjest 3dc06...08f Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Selfuniverse skrev (6 minutter siden): Kanskje han 'må' tilbringe tid med familie nå i påsken. Og vil ikke at noen skal vite om deg der. Hvis det er tilfelle, så kan det hende han plutselig 'har tid til deg' når påsketiden begynner å ta slutt. Ellers hør på Kassettspiller. Jeg har faktisk aldri opplevd noen så intressert I meg som han. Er det som er så vanskelig å forstå. Han vil treffe meg flere ganger i uken. Men når vi treffes er det sååå opp og ned. Vanskelig Anonymous poster hash: 3dc06...08f Lenke til kommentar
Gjest 3dc06...08f Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Kassettspiller skrev (18 minutter siden): Det virker som han bare bruker deg. Du fortjener mye bedre enn det. Det finnes gode menn der ute som vil behandle deg med respekt. Husk på selvverdien din og vis den! TUSEN TAKK for svaret ditt. Er du mann? Har du tips til hva jeg skal si? Hjelper ikke å bare blokkere han, har prøvd det før, da finner han meg igjen. Ja. Føler han bruker meg når det passer for han. Anonymous poster hash: 3dc06...08f Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Gjest 3dc06...08f skrev (3 minutter siden): TUSEN TAKK for svaret ditt. Er du mann? Har du tips til hva jeg skal si? Hjelper ikke å bare blokkere han, har prøvd det før, da finner han meg igjen. Ja. Føler han bruker meg når det passer for han. Anonymous poster hash: 3dc06...08f Nope, kvinne her Oppsøker han deg selv om du har sagt klart ifra at du ikke vil ha kontakt? Isåfall wtf, ikke bra. Jeg ville bare sendt en melding og gjort det helt tydelig: Du er ikke lenger interessert og du vil gå videre med livet ditt. Gjør det klart at du ikke vil se ham igjen. Punktum. 1 Lenke til kommentar
Gjest 3dc06...08f Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Kassettspiller skrev (28 minutter siden): Nope, kvinne her Oppsøker han deg selv om du har sagt klart ifra at du ikke vil ha kontakt? Isåfall wtf, ikke bra. Jeg ville bare sendt en melding og gjort det helt tydelig: Du er ikke lenger interessert og du vil gå videre med livet ditt. Gjør det klart at du ikke vil se ham igjen. Punktum. Ja. Han gjør alt for å få meg. Er veldig frustrerende når det er sånn. Ja. Kan skrive det. Men det er jo egentlig ikke sant. Jeg vil ha sex med han. Men at han utnytter meg. Er det ikke sånn et seksuelt forhold er? Gjensidig utnytting? Anonymous poster hash: 3dc06...08f Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Gjest 3dc06...08f skrev (6 minutter siden): Ja. Han gjør alt for å få meg. Er veldig frustrerende når det er sånn. Ja. Kan skrive det. Men det er jo egentlig ikke sant. Jeg vil ha sex med han. Men at han utnytter meg. Er det ikke sånn et seksuelt forhold er? Gjensidig utnytting? Anonymous poster hash: 3dc06...08f Det er absolutt ikke sunt. Jeg skjønner at du ønsker å ha sex med ham, men er det virkelig verdt all den frustrasjonen du også opplever i tillegg? Et sunt forhold handler om at begge parter får noe ut av det. Hvis du føler at du blir utnyttet eller at det ikke er likeverdig, så kan det være et tegn på at noe ikke er riktig i forholdet. Som sagt finnes det bedre menn som oppriktig vil bry seg om deg og ikke utnytte deg. At han oppsøker deg for å få viljen si er creepy as fuck. Han tenker på seg selv fremfor deg. Lenke til kommentar
Gjest 3dc06...08f Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Kassettspiller skrev (7 minutter siden): Det er absolutt ikke sunt. Jeg skjønner at du ønsker å ha sex med ham, men er det virkelig verdt all den frustrasjonen du også opplever i tillegg? Et sunt forhold handler om at begge parter får noe ut av det. Hvis du føler at du blir utnyttet eller at det ikke er likeverdig, så kan det være et tegn på at noe ikke er riktig i forholdet. Som sagt finnes det bedre menn som oppriktig vil bry seg om deg og ikke utnytte deg. At han oppsøker deg for å få viljen si er creepy as fuck. Han tenker på seg selv fremfor deg. Takk ❤️ Ja, forholdet er ikke likeverdig. Eller det svinger veldig. Har nesten alltid vondt i magen når jeg ikke er med han. Ble virkelig ikke bedre av at han unngikk å kysse sist jeg traff han, det pleier vi alltid. Anonymous poster hash: 3dc06...08f Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Gjest 3dc06...08f skrev (1 time siden): Takk ❤️ Ja, forholdet er ikke likeverdig. Eller det svinger veldig. Har nesten alltid vondt i magen når jeg ikke er med han. Ble virkelig ikke bedre av at han unngikk å kysse sist jeg traff han, det pleier vi alltid. Anonymous poster hash: 3dc06...08f Ønsker deg lykke til videre🥰 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå