Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg får ikke svar fra elskeren min

Gjest 3dc06...08f

Anbefalte innlegg

Gjest 3dc06...08f skrev (På 12.4.2025 den 15.51):

Vi har bare hatt sex. Han har ikke vært forelsket I meg

Anonymous poster hash: 3dc06...08f

Hvorfor er det viktig å få svar på?

Enten så liker du sexen dere har, uten kyssing, eller ikke. Det er bare å ta stilling ut fra det. Det er mange mennesker som ikke gir oss klare eller ærlige svar her i verden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 3dc06...08f
Ole-Br skrev (6 minutter siden):

Hvorfor er det viktig å få svar på?

Enten så liker du sexen dere har, uten kyssing, eller ikke. Det er bare å ta stilling ut fra det. Det er mange mennesker som ikke gir oss klare eller ærlige svar her i verden.

Jeg vil kysse. Det har vi alltid gjort !

Lenke til kommentar
Gjest 3dc06...08f skrev (26 minutter siden):

Ja. Jeg vet at han manipulerer meg, det har han gjort fra dag 1! Er derfor det er så vanskelig!  Anbefaler du også å bryte med han? Jeg kommer til å angre! Men er sikkert rett å gjøre det! 

Ja, han har alltid vært ekstremt PÅ fra start! Aldri opplevd det før. Vil se bilder av meg konstant og sier han savner meg.

Han sier det han må for å akkurat gi deg nok til at du lar ham fortsette å bruke deg. Det er lett å si ting. Med handlingene viser han jo hva han egentlig mener.

Vil du angre dersom du bryter med ham? Sikkert. I det minste på kort og kanskje mellomlang sikt. Men jo mer du fortsetter som nå, desto mer ødelagt vil du bli, og jo mer vil du hale ut lidelsen din.

Hvis du kutter ham ut nå så vil det kunne gjøre veldig vondt, men du vil sannsynligvis spare deg for mye indre smerte over tid.

Og så må du være forberedt på at han kan skru opp manipuleringen enda mer. Kanskje han sier han innser at han elsker deg eller kommer med lignende ting. Det er selvsagt bare tull.

I beste fall så kutter han deg bare ut. Det vil gjøre vondt for deg, men det er for det beste. Du vet jo allerede at han egentlig ikke vil ha deg til noe annet enn et leketøy, så det bør ikke komme som noen overraskelse hvis han går videre uten problemer.

Et annet alternativ er at han blir grenseoverskridende, pågående og innpåsliten, kanskje til og med truende. Han har ikke rett til å ha kontakt med deg. Hvis du gir klar beskjed om at du ikke vil ha noe med ham å gjøre men han fortsetter, så kan du i ytterste fall be om besøksforbud hos politiet. Særlig om han er truende.

Du har faktisk rett til å få være i fred. Han har ikke rett til å ha kontakt med deg. Kontakt med deg er et privilegium han ga fra seg da han behandlet deg på denne måten.

Endret av Markiii
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Gjest 3dc06...08f
Ole-Br skrev (1 time siden):

Det vil ikke han. Synes du det er kult å argumentere deg til kyssing?

Han kysset meg da jeg spurte ! Men herregud for en dårlig magefølelse jeg får!

Lenke til kommentar
Gjest 3dc06...08f skrev (1 time siden):

Hvilken eks tenker du på?  Han jeg treffer vet ingenting om mine problemer. Han aner ingenting om meg. Jeg har ikke fortalt mye om meg selv. 

Du skriver selv at du har en vanskelig livssituasjon.

Det er ikke så vanskelig å innhente informasjon eller sense problemer. Han har nok allerede sett noen røde flagg.
En desperat pulevenn kan skremme den tøffeste.

Lenke til kommentar
Gjest 3dc06...08f
Vokteren skrev (53 minutter siden):

Du skriver selv at du har en vanskelig livssituasjon.

Det er ikke så vanskelig å innhente informasjon eller sense problemer. Han har nok allerede sett noen røde flagg.
En desperat pulevenn kan skremme den tøffeste.

Så det du sier er at alt er egentlig min egen feil? At jeg har blitt manipulert og brukt ?! Hvis jeg er så forferdelig hvorfor vil han treffe meg da? 

Lenke til kommentar
Gjest 3dc06...08f skrev (4 minutter siden):

Så det du sier er at alt er egentlig min egen feil? At jeg har blitt manipulert og brukt ?! Hvis jeg er så forferdelig hvorfor vil han treffe meg da? 

Du er nok ikke forferdelig, men han bruker deg nok. Manipulasjon er manipulerens feil!

Sårbare mennesker er for noen lette byttedyr og man viser ofte ubevisst tegn på at man er et lett bytte.

Brudd gjør dritvondt og man angrer bittert over tid, men det blir bedre. Forbered deg på at det tar tid, men det blir nok verdt det

Endret av Kassettspiller
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Gjest 3dc06...08f
Gjest 3dc06...08f skrev (14 minutter siden):

Det han sier som er "problemet" med meg, det visste han lenge før vi traff hverandre! By the way

Lenke til kommentar
Gjest 3dc06...08f
Kassettspiller skrev (11 minutter siden):

Du er nok ikke forferdelig, men han bruker deg nok. Manipulasjon er manipulerens feil!

Sårbare mennesker er for noen lette byttedyr og man viser ofte ubevisst tegn på at man er et lett bytte.

Brudd gjør dritvondt og man angrer bittert over tid, men det blir bedre. Forbered deg på at det tar tid, men det blir nok verdt det

Jeg lyser nok svak og et lett bytte. Det vet jeg. Jeg blir sånn når jeg blir usikker og han hele tiden endrer seg. Går fra kjærlig en dag og kald neste dag. 

Lenke til kommentar
Gjest 3dc06...08f skrev (1 minutt siden):

Jeg lyser nok svak og et lett bytte. Det vet jeg. Jeg blir sånn når jeg blir usikker og han hele tiden endrer seg. Går fra kjærlig en dag og kald neste dag. 

Det er forståelig at du blir usikker. Kanskje du blir mindre usikker når du innser at han gjør dette fordi han bare vil ha deg for sex og egentlig ikke er interessert i deg på andre måter. Han har null problemer med å se deg ha det vondt. Å stadig veksle mellom kjærlig og kald er en velkjent manipulasjonsteknikk. Det er ikke engang sikkert han gjør det bevisst. Men resultatet er det samme.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 3dc06...08f
Markiii skrev (14 minutter siden):

Det er forståelig at du blir usikker. Kanskje du blir mindre usikker når du innser at han gjør dette fordi han bare vil ha deg for sex og egentlig ikke er interessert i deg på andre måter. Han har null problemer med å se deg ha det vondt. Å stadig veksle mellom kjærlig og kald er en velkjent manipulasjonsteknikk. Det er ikke engang sikkert han gjør det bevisst. Men resultatet er det samme.

Takk for svar. Jeg har hatt seksuelt forhold til 1 mann før, det var aldri på denne måten. Vi var venner og god kommunikasjon. Veldig uproblematisk. Men med denne aktuelle mannen er det sinnsykt vanskelig og sinnsykt godt på samme tid. Akkurat nå håper jeg at jeg ikke hører fra han igjen. Er kun han som tar initiativ... ofte !

Lenke til kommentar

Han der vil bare ha utløsning og ingenting mer. Kanskje han liker kroppen din og blir kåt, men det er tydelig etter hva du skriver at han ikke ønsker mer. Du ønsker også mer virker det som. Kutt det ut som sukker og tobakk, aldri se deg tilbake.

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest 3dc06...08f
JornHansen skrev (46 minutter siden):

Han der vil bare ha utløsning og ingenting mer. Kanskje han liker kroppen din og blir kåt, men det er tydelig etter hva du skriver at han ikke ønsker mer. Du ønsker også mer virker det som. Kutt det ut som sukker og tobakk, aldri se deg tilbake.

Jeg vil bare han skal være glad i meg. Men det er han tydeligvis ikke. Og jeg tenker på hvor koselig vi hadde det i starten. Var sikkert bare manipulasjon det og. 

Lenke til kommentar
Gjest 3dc06...08f
Markiii skrev (13 timer siden):

Han sier det han må for å akkurat gi deg nok til at du lar ham fortsette å bruke deg. Det er lett å si ting. Med handlingene viser han jo hva han egentlig mener.

Vil du angre dersom du bryter med ham? Sikkert. I det minste på kort og kanskje mellomlang sikt. Men jo mer du fortsetter som nå, desto mer ødelagt vil du bli, og jo mer vil du hale ut lidelsen din.

Hvis du kutter ham ut nå så vil det kunne gjøre veldig vondt, men du vil sannsynligvis spare deg for mye indre smerte over tid.

Og så må du være forberedt på at han kan skru opp manipuleringen enda mer. Kanskje han sier han innser at han elsker deg eller kommer med lignende ting. Det er selvsagt bare tull.

I beste fall så kutter han deg bare ut. Det vil gjøre vondt for deg, men det er for det beste. Du vet jo allerede at han egentlig ikke vil ha deg til noe annet enn et leketøy, så det bør ikke komme som noen overraskelse hvis han går videre uten problemer.

Et annet alternativ er at han blir grenseoverskridende, pågående og innpåsliten, kanskje til og med truende. Han har ikke rett til å ha kontakt med deg. Hvis du gir klar beskjed om at du ikke vil ha noe med ham å gjøre men han fortsetter, så kan du i ytterste fall be om besøksforbud hos politiet. Særlig om han er truende.

Du har faktisk rett til å få være i fred. Han har ikke rett til å ha kontakt med deg. Kontakt med deg er et privilegium han ga fra seg da han behandlet deg på denne måten.

Jeg har planer om å sende han en melding og blokkere han rett etterpå. Fordi jeg kommer ikke til å takler det han svarer/gjør etterpå. Uansett hva han svarer. Takk for svar og tips. Jeg har blitt veldig syk av han. 

Lenke til kommentar
Gjest 3dc06...08f skrev (8 timer siden):

Jeg vil bare han skal være glad i meg.

Du kan ikke bestemme/ville hva han skal mene. En så invaderende holdning, er ikke et godt utgangspunkt.

Forholdet bærer preg av to personer med helt vidt forskjellige mål og hvor kommunikasjonen er fraværende.
Han har åpenbart et «tøm og røm» forhold fordi han har problemer med å etablere noe annet.

Bedre å prøve med blanke ark hos noen du har bedre kjemi med.

Endret av Vokteren
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 3dc06...08f
Vokteren skrev (45 minutter siden):

Du kan ikke bestemme/ville hva han skal mene. En så invaderende holdning, er ikke et godt utgangspunkt.

Forholdet bærer preg av to personer med helt vidt forskjellige mål og hvor kommunikasjonen er fraværende.
Han har åpenbart et «tøm og røm» forhold fordi han har problemer med å etablere noe annet.

Bedre å prøve med blanke ark hos noen du har bedre kjemi med.

Nei, selvsagt kan jeg ikke bestemme det, jeg forlanger det heller ikke!  Jeg skriver bare her hva jeg føler. Og grunnen til at det er blitt sånn er fordi jeg husker hvor kjærlig og god han var i starten. Han sa han var glad I meg og ville være med meg hele tiden. Men ikke nå lenger. 

Han burde vært ærlig fra start, da hadde det ikke vært så vanskelig. 

Dårlig kommunikasjon ja, det har jeg sagt til han. 

Lenke til kommentar
Gjest 3dc06...08f skrev (1 minutt siden):

Nei, selvsagt kan jeg ikke bestemme det, jeg forlanger det heller ikke!  Jeg skriver bare her hva jeg føler. Og grunnen til at det er blitt sånn er fordi jeg husker hvor kjærlig og god han var i starten. Han sa han var glad I meg og ville være med meg hele tiden. Men ikke nå lenger. 

Han burde vært ærlig fra start, da hadde det ikke vært så vanskelig. 

Og du føler åpenbart veldig mye. Sannsynligvis altfor mye for den andre parten.
Det er svært sannsynlig at han var ærlig i starten, men at han har fått kalde føtter.

Hvorfor kan du ikke bare sette strek, forsøke på nytt og møte din tvillingsjel ?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 3dc06...08f
Vokteren skrev (2 timer siden):

Og du føler åpenbart veldig mye. Sannsynligvis altfor mye for den andre parten.
Det er svært sannsynlig at han var ærlig i starten, men at han har fått kalde føtter.

Hvorfor kan du ikke bare sette strek, forsøke på nytt og møte din tvillingsjel ?

Oki 🥰

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...