Spillredaksjonen Skrevet fredag kl 05:13 Del Skrevet fredag kl 05:13 Tidligere Nintendo-sjef med Switch 2-stikk Reggie har tilsynelatende kritisert beslutningen om å ta penger for Welcome Tour. Les hele saken på Gamer.no» 1 1 Lenke til kommentar
dualmind Skrevet fredag kl 08:36 Del Skrevet fredag kl 08:36 Min mor, som er av "gamere blir mordere" generasjonen, spilte faktisk wii sport med meg, på eget initiativ, så jeg takker reggie sterk for han tok den kampen. Det ble mye lettere å snakke spill over middagsbordet etter det. 1 1 Lenke til kommentar
Fnix Skrevet fredag kl 10:29 Del Skrevet fredag kl 10:29 Når neste generasjon xbox og playstation legger seg på rundt 15-18k, så var det kanskje ikke så dyrt med switch2 likevel. Men betalt opplæring / demo? Den er jeg også temmelig kritisk til. 1 Lenke til kommentar
bo1e Skrevet fredag kl 11:05 Del Skrevet fredag kl 11:05 Det var et sånn erremuli?!-øyeblikk da de kom med krav om betaling for introduksjonsmateriellet ja.. men nintendo virker å ha kontroll på akkurat hva de kan tillate seg uten å støte vekk kundene sine. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet fredag kl 11:46 Del Skrevet fredag kl 11:46 Jeg er glad i Nintendo, men tidvis gjør det bare ting som er helt borte i natta. 1 Lenke til kommentar
Petter Stabell Skrevet fredag kl 15:53 Del Skrevet fredag kl 15:53 Makan til grådig og kundefiendtlig selskap skal du lete lenge etter... Hadde de ikke hatt Mario, Zelda og DK hadde de vært konkurs for lenge siden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå