Gå til innhold

Rekordtall for Gamer.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vil bare lese om kommende spill. Alt det andre er bare støy i bakgrunnen. Selv om man har mye på Youtube i dag og spilljournalister mister sin viktighet til en viss grad (internasjonalt, pga betalte reviews), så er Gamer flinkest i klassen på samleartikler (spill vi gleder oss til i x måned) og den typen innhold. Kanskje den viktigste årsaken til at jeg fortsatt tråler her!
Lenke til kommentar
Aspiranten skrev:
Jeg vil bare lese om kommende spill. Alt det andre er bare støy i bakgrunnen. Selv om man har mye på Youtube i dag og spilljournalister mister sin viktighet til en viss grad (internasjonalt, pga betalte reviews), så er Gamer flinkest i klassen på samleartikler (spill vi gleder oss til i x måned) og den typen innhold. Kanskje den viktigste årsaken til at jeg fortsatt tråler her!
Må si meg enig. Film og jobbsøk finner jeg andre steder. Litt trist når gaming sider blir som se og hør. Var bedre før i tiden. Min mening da.
Lenke til kommentar

Det er litt snevert med nyheter om kommende spill. Det blir nesten bare skrevet om AAA-titler, og titler fra norske utviklere. Jeg synes Gamer.no, som et seriøs spilljournalistisk medium, bør løfte frem titler fra utviklere som ikke er fullt så store, men fortsatt lager veldig gode spill. Kort sagt, skrive mer om spill som ikke alle får med seg. 

Endret av RRhoads
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spennende, og lovende! Har merket at det har tatt seg opp med innhold! Så derfor det sjekkes flere ganger ukentlig, i motsetning til før.

Skjønner at det vil bli, prøv og lær framover men slik dette blir beskrevet, så virker det solid utgangspunkt. Kudos

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...