MindWalkr Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Jeg har tenkt å modde XBox'n min... Og skifte harddisk! Men så begynte jeg å tenke på en ting til! I min XBox sitter Thomson DVDspiller... og den tar ikke CD-R! Må jeg skifte den ut for å få tatt CD-R eller tar den det når jeg får moddet den? Og hvis jeg må skifte... hvor får jeg da kjøpt Samsung DVD spilleren til XBox? For det er den som tar CD-R! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Du kan skifte den ut, serru. http://www.xbox-scene.com/tutorials.php?t=...0,1,0,0,0,0,0,0 Originaldvdspiller må du vel kontakte Mikkesoft for å få. Lenke til kommentar
MindWalkr Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 Men har det seg sånn at denne Thompson DVD spilleren som da sitter i min XBox tar CD-RW, DVD-R og DVD-RW?? Og hvis jeg setter opp min xbox i nettverk... da kan jeg vel bare legge ett spill inn på pc'n og overføre det til xbox'en.. eller?? Lenke til kommentar
raysv Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Thompson dvd driven tar CD-RW, DVD-R og DVD-RW etter den har blitt moddet. Og ja, setter du den opp i nettverket kan du bare legge spillene på HDD'en og spille i vei! Lenke til kommentar
t2xg Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) Du kan også legge inn musikk, filmer osv via nettverk. Endret 17. januar 2004 av t2xg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå