Lyncs Skrevet torsdag kl 09:03 Del Skrevet torsdag kl 09:03 Jeg får opp dette på skjermen når jeg prøver å gå inn på de sidene til tross for at jeg ikke har forandret på noen innstillinger i F-secure den siste tiden. Hva kan være årsaken til dette? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet torsdag kl 09:12 Del Skrevet torsdag kl 09:12 Er lisensen din fortsatt gyldig? Finnes noen AV som blokkerer det meste når lisensen går ut Lenke til kommentar
Lyncs Skrevet torsdag kl 11:26 Forfatter Del Skrevet torsdag kl 11:26 xClaymanx skrev (2 timer siden): Er lisensen din fortsatt gyldig? Finnes noen AV som blokkerer det meste når lisensen går ut Den er gyldig. Dersom jeg klikker på den lille ruten med hengelås til venstre for adressefeltet så står det at det har noe med utvidelsene i Firefox å gjøre. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet torsdag kl 13:32 Del Skrevet torsdag kl 13:32 Test med en annen nettleser og se om det samme skjer der. Så har du i hvertfall kommet litt lengre Lenke til kommentar
Lyncs Skrevet fredag kl 13:07 Forfatter Del Skrevet fredag kl 13:07 xClaymanx skrev (23 timer siden): Test med en annen nettleser og se om det samme skjer der. Så har du i hvertfall kommet litt lengre Prøvde på Opera og kom inn på facebook men på TV2 fikk jeg følgende melding: "Dette nettstedet tilbyr ikke sikre tilkoblinger" Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Sjekke tid/dato på maskinen og at den er oppdatert. Eventuelt fjern F-Secure og bruk Microsoft Defender Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden Lyncs skrev (På 11.4.2025 den 15.07): Prøvde på Opera og kom inn på facebook men på TV2 fikk jeg følgende melding: "Dette nettstedet tilbyr ikke sikre tilkoblinger" Jeg kommer ikke inn på diskusjon.no på jobb. Det er fordi forbindelsen logges som usikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå