Spillredaksjonen Skrevet torsdag kl 08:33 Del Skrevet torsdag kl 08:33 Slik blir Diablo IV i 2025 Blizzard har delt veikart for året, men ikke alle spillere er fornøyde. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Crazning Skrevet torsdag kl 12:48 Del Skrevet torsdag kl 12:48 Okei.... har vi noe artikkel her? Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet torsdag kl 12:58 Del Skrevet torsdag kl 12:58 Må vel stemme meedlommeboka tenker jeg. Enda et service spill som ikke holder mål. Mer konkurranse med PoE 2 også. Veldig synd for d4 fans Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet torsdag kl 12:59 Del Skrevet torsdag kl 12:59 Crazning skrev (10 minutter siden): Okei.... har vi noe artikkel her? Mener du å si:"dette var ikke interessesant for meg, ergo er det ingen artikkel"? Eller ar det ikke var en klikkbar lenke når du prøvde? Lenke til kommentar
carnilio Skrevet torsdag kl 19:09 Del Skrevet torsdag kl 19:09 Jaja. Satt på gjerdet når det kom. Hørtes fint ut, men manglet litt for at jeg skulle finne interessen. Så ser jeg det har blitt værre heller enn bedre, på tross av at de fikset mange bugs og feil fra starten. Trist, men "Games as a service" skuffer nesten alltid. Lenke til kommentar
rebjorn Skrevet fredag kl 10:21 Del Skrevet fredag kl 10:21 Har hatt mye gøy med Diablo IV, men det må mere til for å hooke en gammel D2-gamer, og jeg holder meg til Diablo 2, verdens beste spill, for tiden. PS: Nå har de klart å mekke en godt fungerende privat D2R-server, sjekk 'Blizzless'. Fantastisk. Nostalgia, anyone? - Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet fredag kl 11:16 Del Skrevet fredag kl 11:16 rebjorn skrev (53 minutter siden): Diablo 2, verdens beste spill, for tiden. Faktisk ikke spilt det. ser det er salg på Diablo II: Resurrected på pslaystation. er det samme spill med bare oppdatert grafikk? Lenke til kommentar
WigNut Skrevet fredag kl 21:58 Del Skrevet fredag kl 21:58 leifeinar skrev: rebjorn skrev (53 minutter siden): Diablo 2, verdens beste spill, for tiden. Faktisk ikke spilt det. ser det er salg på Diablo II: Resurrected på pslaystation. er det samme spill med bare oppdatert grafikk? Ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå