TrønderSodd Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Uderzo skrev (16 timer siden): Ja. Hun høres bare ut som hun er en hyggelig og utadvent person, ikke en som er romantisk interessert i deg. At du kaller det en forelskelse er et lite rødt flagg som er et tegn på at du ikke tenker helt klart her. Min klare anbefaling er å la det ligge, så beholder du den gode tonen du har med henne og slipper en klein situasjon, og potensielt en klein situasjon hver gang du er innom butikken. Hei. Jeg er ikke forelsket. Har ikke skrevet det. Det er @ilpostino som av en eller annen grunn har endret overskriften. Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden 1 hour ago, ilpostino said: Og det kom fra den mest woke personen på forumet Ååå! Jeg hadde håpet jeg var den mest woke, er det først når man oppnår en slik status at moderatorene forsøker å av-anonymisere brukerne? Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden (endret) At du er for gammel for henne? Det kan ingen si sikkert uten å ha spurt henne direkte. Det finnes tross alt kvinner som foretrekker eldre menn🤷♀️ Men samtidig virker det mest sannsynlig at hun bare er hyggelig fordi det er en del av jobben hennes i serviceyrket. Du kan selvfølgelig prøve, men ikke ha for høye forhåpninger... Endret 16 timer siden av Kassettspiller 1 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden 1 hour ago, Martelè said: Cope Attevar? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå