HansM-740GL Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Noen som har noen anbefalinger om hvilken webshop som er best på det området? Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 + dvdboxoffice.com og dv-depot.com Lenke til kommentar
Lch Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 www.absound.ca www.thunderddvd.com www.ezydvd.com www.splashdvd.com Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 play.com Meget bra side! Lenke til kommentar
Judaz Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Har så langt meget god erfaring med snurr.no - Judaz - Lenke til kommentar
IRazor Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Jeg bruker www.dvdstrax.com. Fikk en feil film sendt fra dem en gang, og tok kontkat med dem. De ryddet fort opp og var meget vennlige. Fikk til og med avslag på filmen når den riktige kom. Kan anbefale dem på det sterkeste. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 anbefaler snurr.no Har handlet en del fra dem og har veldig god erfaring med dem Lenke til kommentar
Lynxman Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Jeg har brukt www.dvdstrax.com lenge. De har veldig bra utvalg og har filmer jeg ikke finner andre steder. Har hørt mye bra om Play ellers også. Skal nok årøve de en gang. de har vel gratis frakt til Norge... ? Lenke til kommentar
jornh71 Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Play.com. Raske, rimelige, fri frakt. Sender DVDer separat slik at du som regel slipper MVA, dvs bestiller du 5 DVDer til under 200 pr. stk, får du ti pakker og slipper MVA Lenke til kommentar
v-vader Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) vil også anbefale www.dvdsoon.com veldig bra service og lave priser på anime prøv www.getterdome.com Endret 18. januar 2004 av colaholiker Lenke til kommentar
ap1978 Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 dv-depot.com er min favoritt. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Play.com. Raske, rimelige, fri frakt. Sender DVDer separat slik at du som regel slipper MVA, dvs bestiller du 5 DVDer til under 200 pr. stk, får du ti pakker og slipper MVA Litt upraktisk å dele DVD'en da. Eller sender de coveret i en pakke og selve platen i en annen Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Play.com. Raske, rimelige, fri frakt. Sender DVDer separat slik at du som regel slipper MVA, dvs bestiller du 5 DVDer til under 200 pr. stk, får du ti pakker og slipper MVA Litt upraktisk å dele DVD'en da. Eller sender de coveret i en pakke og selve platen i en annen Det virket ikke helt logisk Lenke til kommentar
viranth Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 www.thunderdvd.com er min favoritt. Pleier å være veldig billig på tvserier, og de sender alltid slik at man slipper unna toll, selv om man bestiller en tvserie til 300-400,- f.eks. Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Har så langt meget god erfaring med snurr.no - Judaz - Det var da fryktelig dyrt der, myyye billigere på feks play.com Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Et par spørsmål om sidene dere anbefaler: Sendes DVDene hver for seg så man kommer under den magiske 200 grensa? Koster det noe ekstra for porto/ekspedisjon? Hvor raske er de til å effektuere ordre? Vet at play sender en for en og har porto inkludert, også raske. Det er imidlertid ikke posten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå