Jim Stanley from across the hall Skrevet onsdag kl 06:59 Del Skrevet onsdag kl 06:59 Ble det stoppet av regjeringen og andre sosialister fordi det er "rasistisk" og vi må skamme oss over å ha en historie og særegen kultur eller? Fikk de aldri investorene med? Ble det utsatt eller skrinlagt grunnet c-19? Jobbes det ennå med? https://thorsrike.no/ https://sonsofvikings.com/blogs/news/new-viking-style-theme-park Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet onsdag kl 10:40 Del Skrevet onsdag kl 10:40 Jim Stanley from across the hall skrev (3 timer siden): Ble det stoppet av regjeringen og andre sosialister fordi det er "rasistisk" og vi må skamme oss over å ha en historie og særegen kultur eller? Du burde prøve å forstå at det er ingenting rasistisk med historien vår, tvert i mot så var vikingene langt mer opptatt av handlinger enn ord eller utseende, og dermed er det ingenting "sosialistene" kan gjøre, eller vil gjøre, de kristenkonservative hater dog vår stolte historie fordi vår kultur og religion har hatt større påvirkning på både lov, demokrati og menneskeverd en det denne barbariske ørkenreligionen deres har, kanskje det er de kristenkonservative som skammer seg over vår historie ? Jim Stanley from across the hall skrev (3 timer siden): Fikk de aldri investorene med? Ble det utsatt eller skrinlagt grunnet c-19? Jobbes det ennå med? Mest sannsynlig er det ingen som vil investere i dette prosjektet fordi de ikke ser nok potensiale, og det skjønner jeg godt når jeg ser bildene de har laget til prosjektet, dette er ikke en fremstilling av ekte vikingtid, og fremstillingen av den norrøne mytologien ser det ut som kommer rett ut fra tarmen til marvel. De har laget mye ekte her i Norge, denne falske og fantastiske versjonene av vikingtid, greier jeg meg godt uten. https://www.norwaysbest.com/no/flam/aktiviteter/vikingbyen-i-njardarheimr https://www.vikingvalley.no/ 3 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet onsdag kl 10:56 Del Skrevet onsdag kl 10:56 Etter at investorene trakk inn årene (ha ha) så ble investeringsselskapet slettet og det som var igjen av realiserbare ideer ble til Viking Planet i Oslo. Takk for tipset om viking valley - vi skal ut på biltur mot sommeren og da kan det tenkes at vi tar et besøk der. Lenke til kommentar
Jim Stanley from across the hall Skrevet onsdag kl 12:02 Forfatter Del Skrevet onsdag kl 12:02 (endret) skaftetryne32 skrev (1 time siden): Du burde prøve å forstå at det er ingenting rasistisk med historien vår, tvert i mot så var vikingene langt mer opptatt av handlinger enn ord eller utseende, og dermed er det ingenting "sosialistene" kan gjøre, eller vil gjøre, de kristenkonservative hater dog vår stolte historie fordi vår kultur og religion har hatt større påvirkning på både lov, demokrati og menneskeverd en det denne barbariske ørkenreligionen deres har, kanskje det er de kristenkonservative som skammer seg over vår historie ? Mest sannsynlig er det ingen som vil investere i dette prosjektet fordi de ikke ser nok potensiale, og det skjønner jeg godt når jeg ser bildene de har laget til prosjektet, dette er ikke en fremstilling av ekte vikingtid, og fremstillingen av den norrøne mytologien ser det ut som kommer rett ut fra tarmen til marvel. De har laget mye ekte her i Norge, denne falske og fantastiske versjonene av vikingtid, greier jeg meg godt uten. https://www.norwaysbest.com/no/flam/aktiviteter/vikingbyen-i-njardarheimr https://www.vikingvalley.no/ Og du må forstå 2 ting: 1. Jeg var SARKASTISK! 2. Det er en TEMA-PARK, ikke en VIKINGLANDSBY! Vet du hva en temapark er? Europa-Park? Disneyworld? Legoland! Fornøyelsesparker rundt et TEMA! Og det er nøyaktig noe som et gørrkjedelig land som Norge trenger for det er grenser for hvor mange som orker bruke penger på å se natur i et land der fornøyelser nærmest er forbudt og alt du kan er å gå i skauen eller på et fjell! Det er ikke for alle! Ellers hadde landet vært innvandert i MYE større enn vi er av turister. Ta det fra en som har både reist og bodd på 3 kontinenter i de siste 32 årene og kan sammenligne det med noe og ikke bare synser fra en sofa fra nisseberget. Som alle har sagt til meg som har bodd eller vært her: "Norway's SOOOO BORING!!!!!!!!!" Endret onsdag kl 12:05 av Jim Stanley from across the hall 1 Lenke til kommentar
Jim Stanley from across the hall Skrevet onsdag kl 12:08 Forfatter Del Skrevet onsdag kl 12:08 Auto Asmodeus skrev (1 time siden): Etter at investorene trakk inn årene (ha ha) så ble investeringsselskapet slettet og det som var igjen av realiserbare ideer ble til Viking Planet i Oslo. Takk for tipset om viking valley - vi skal ut på biltur mot sommeren og da kan det tenkes at vi tar et besøk der. Viking Planet? Jeg mener å ha hørt om noe super generic greier i Oslo, ja. Garantert like middelmådig som alt annet her i landet. 1 Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet onsdag kl 12:17 Del Skrevet onsdag kl 12:17 Men virker det som en god idé å forsøke å konkurrere med langt mer etablerte og utbyge temaparker, med den effekten at man i tilegg bygger ned Norsk natur, som faktisk likevel er noe som tiltrekker turister til landet? Har vi infrastrukturen som kreves dersom man hadde lykkes med å lage en temapark som hevdet seg i verdensklasse? Jeg synes dette virker dyrt, risikabelt, og veldig dårlig for Norsk natur. Men det er kanskje akkurat slike vurderinger du mener gjør Norge kjedelig, det er jo greit nok, men det er kanskje lettere å bare oppsøke noen av de andre massive temaparkene, fremfor å skulle overgå dem her? 1 Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet onsdag kl 12:32 Del Skrevet onsdag kl 12:32 Jim Stanley from across the hall skrev (16 minutter siden): 1. Jeg var SARKASTISK! Greit nok, men det er ikke synlig på et forum der lignende tankegang er ganske vanlig, og du avsluttet ikke med en latteremoji eller noe lignende som antyder at det var sarkasme, du avsluttet med et spørsmålstegn, det er ingenting ved teksten som tyder veldig på sarkasme. Jim Stanley from across the hall skrev (21 minutter siden): Vet du hva en temapark er? Europa-Park? Disneyworld? Legoland! Fornøyelsesparker rundt et TEMA! Egentlig ikke, men du forklarte det jo, selv om jeg er ganske sikker på at minst en av disse parkene egentlig er for parkering. Jim Stanley from across the hall skrev (23 minutter siden): Og det er nøyaktig noe som et gørrkjedelig land som Norge trenger for det er grenser for hvor mange som orker bruke penger på å se natur i et land der fornøyelser nærmest er forbudt og alt du kan er å gå i skauen eller på et fjell! Jeg tror egentlig ikke du var sarkastisk 😉 Jim Stanley from across the hall skrev (24 minutter siden): Det er ikke for alle! Ellers hadde landet vært innvandert i MYE større enn vi er av turister. Allerede alt for mange, de driter i hagene våre, og camper på beitemark. https://www.nrk.no/tromsogfinnmark/turister-baesjer-i-hager-i-tromso-_-ser-etter-nordlys-og-fine-fjorder-1.16749378 Jim Stanley from across the hall skrev (25 minutter siden): Som alle har sagt til meg som har bodd eller vært her: "Norway's SOOOO BORING!!!!!!!!!" Alle som snakker med deg sier det altså ? Jeg må si jeg har langt mer blandede opplevelser selv om majoriteten er veldig positive, pris var lenge et aber, svak krone nå så det hjelper, men de aller fleste som kommer hit har nok gjort litt undersøking, og de fleste kommer neppe for sånne leketøysparker og lignende, det har man lokalt. 1 Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet onsdag kl 12:39 Del Skrevet onsdag kl 12:39 5 hours ago, Jim Stanley from across the hall said: Ble det stoppet av regjeringen og andre sosialister fordi det er "rasistisk" og vi må skamme oss over å ha en historie og særegen kultur eller? Fikk de aldri investorene med? Ble det utsatt eller skrinlagt grunnet c-19? Jobbes det ennå med? https://thorsrike.no/ https://sonsofvikings.com/blogs/news/new-viking-style-theme-park Lagde du konto her bare for å spy høyrevridd propaganda og piske opp stemningen? 1 Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet onsdag kl 12:52 Del Skrevet onsdag kl 12:52 Noen tolker dessverre alt (eller nesten alt) som blir sagt i nesten enhver anledning - personlig. Selv om det på ingen måte er personlig. Da blir det klassisk hisspropp-stemning i enhver tråd. 2 Lenke til kommentar
AlpakkaMafakka Skrevet onsdag kl 13:07 Del Skrevet onsdag kl 13:07 Jim Stanley from across the hall skrev (1 time siden): Vet du hva en temapark er? Europa-Park? Disneyworld? Legoland! Fornøyelsesparker rundt et TEMA! Og det er nøyaktig noe som et gørrkjedelig land som Norge trenger for det er grenser for hvor mange som orker bruke penger på å se natur i et land der fornøyelser nærmest er forbudt og alt du kan er å gå i skauen eller på et fjell! Det er ikke for alle! Ellers hadde landet vært innvandert i MYE større enn vi er av turister. Ta det fra en som har både reist og bodd på 3 kontinenter i de siste 32 årene og kan sammenligne det med noe og ikke bare synser fra en sofa fra nisseberget. Vi skal ikke ødelegge enda mer natur i Norge fordi noen fantasiløse turister kanskje synes det er kjedelig. De trenger ikke komme til Norge. Og du kan for all del bare fortsette å reise, med hele Norges velsignelse. 3 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet onsdag kl 13:59 Del Skrevet onsdag kl 13:59 1 hour ago, Jim Stanley from across the hall said: Som alle har sagt til meg som har bodd eller vært her: "Norway's SOOOO BORING!!!!!!!!!" Alle som har truffet deg ... 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå