Gå til innhold

Dine topp 3 - partier du aldri vil stemme på.

Hvilke 3 partier ville du ikke stemt på  

75 stemmer

1. 1. Hvilke parti ville du ikke stemt på

• RØDT
      36
    • SV
      36
    • AP
      13
    • SP
      33
    • KrF
      37
    • MDG
      32
    • Venstre
      14
    • Høyre
      12
    • Frp
      33

Anbefalte innlegg

Subara skrev (1 time siden):

Ingen valgomat klar for 2025, så man kan få testet det ut?

Frp - verdigrunnlaget, lettvinte løsninger på komplekse saker, appellerer til mindre sympatiske sider i oss som fremmedfrykt og egoisme, kaller "en spade for en spade" for å hisse opp folk, dårlig på diplomati.

Høyre - lagde strengere trygderegler da de var i regjering, som gikk utover de som har minst, den sterkeste og rikes rett.

Mdg - fjernet parkeringsplassene i Oslo og tror at hele befolkningen har helse til å sykle (året rundt).

Takk for svar :) Delvis enig i dine betraktninger, selv om vi ikke har noen felles partier på versting - topp 3 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Imaginacíon skrev (9 minutter siden):

Som andre her kunne listen ha vært lengre, men disse er hva jeg sist ville velge hvis jeg måtte.

Ja, jeg har også flere partier som jeg ville slitt å stemme på, og som jeg mener har flere negative ting i partiprogrammet sitt. Men tenkte å redusere det til de 3 verste. Det er jo også flere partier som per i dag IKKE er på Stortinget som i alle fall ville vært helt uaktuelle, (og enda verre enn verstingene mine) så derfor reduserte jeg lista til å kun gjelde Stortingspartiene. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
leticia skrev (8 minutter siden):

Ja, jeg har også flere partier som jeg ville slitt å stemme på, og som jeg mener har flere negative ting i partiprogrammet sitt. Men tenkte å redusere det til de 3 verste. Det er jo også flere partier som per i dag IKKE er på Stortinget som i alle fall ville vært helt uaktuelle, (og enda verre enn verstingene mine) så derfor reduserte jeg lista til å kun gjelde Stortingspartiene. 

Ja norgesdemokratene er jo totalt uaktuelle, tror jeg nevnte det tidligere.  Fikk ikke helt med med det med Stortinget 

• Liker 1
Lenke til kommentar
3 hours ago, leticia said:

Jeg prøver å gi tilbakemelding til flest mulig, men håper det går fint om jeg "glemmer" noen. Det betyr ikke at deres meninger er mindre verdt enn andres, bare hvor mye tid jeg skal legge ned i tråden. Jeg reiser som nevnt i en annen tråd på forumet til Frankrike om 2 dager, og kommer ikke hjem på en måned, så det kan variere litt hvor aktiv jeg kommer til å være, avhengig av internettilgang, og kommer også til å tilbringe store deler av dagene mine i bilen fra torsdag til lørdag. (Jeg kjører ned). 

Bon Voyage! 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
leticia skrev (3 minutter siden):

Det er helt greit det. Har selv flere som er uaktuelle enn aktuelle :) 

Antall aktuelle/uaktuelle varierer litt med hvilke utfordringer Norge og befolkningen har til enhver tid.

I dag er det utilbørlig press fra Russland, EU og Trump som skaper mest hodebry. I morgen kan det være klima, forurensing eller kriminalitet som trenger en troverdig fanebærer.

Lenke til kommentar
Vokteren skrev (10 minutter siden):

Antall aktuelle/uaktuelle varierer litt med hvilke utfordringer Norge og befolkningen har til enhver tid.

I dag er det utilbørlig press fra Russland, EU og Trump som skaper mest hodebry. I morgen kan det være klima, forurensing eller kriminalitet som trenger en troverdig fanebærer.

Tja. For min del er det 2 som alltid har vært uaktuelle  (KRF OG SP) og som alltid kommer til å være det. Det har vært litt mer variasjon blant de andre, men det har nok mer med hvor man er i livssyklusen å gjøre. Ellers enig i at utfordringer utenfra kan påvirke. 

Lenke til kommentar
Krig og fred skrev (10 minutter siden):

Her har du noe som kan få deg i stemning og gjøre sommerfuglene enda mer aktive (dette er en kanal jeg ser på når jeg drømmer om å reise)

Takk for det :) Jeg er vel egentlig så vant med markedene, strand og natur og miljø og kulturen rundt, så kjenner dette igjen veldig godt. Jeg reiser ikke til Cote d Azur, men til Languedoc - området :) (Fra Montpellier og sørover mot Spania). Har 300 meter fra hotellet til stranda, og enda kortere til markedene (50 - 100 meter), så dette skal bli kjekt. Reiser hvert år, ofte flere ganger i løpet av året også :) 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...