Nalara Skrevet i går, 14:48 Del Skrevet i går, 14:48 Hei. Vi ble ringt av en Power-arbeider på telefon her om dagen som tilbød 4 gratis telefoner siden vi hadde 4 ice-abonnement. Vi spør om vi måtte betale noe som helst ekstra, vedkommende sier nei. Min utenlandske mamma som ikke forstår godt norsk har gått alene inn i butikken og hentet telefonene. De har ikke informert hun om noe som helst, men har fått hun til å signere en avtale, der de plutselig har satt bindingstid på ice, 12 måneder, og økt gb fra 6 til 20, som betyr at hun plutselig må betale mye mer enn det hun gjorde. Har selv jobbet på Elkjøp før og vet hvordan disse selgerne opererer for å få mest mulig profitt, men det er vanlig prosedyre å informere kunden om hva avtalen innebærer. Ikke selge det som om ‘man får gratis telefoner, fordi du har ice-abonnement hos oss’ Hva kan vi gjøre i denne situasjonen? @krikkert 1 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet i går, 15:00 Del Skrevet i går, 15:00 1. Opprett en sak til kundeservice hos Power og forklar situasjonen. Håp de går med på heving. Skjedde alt over telefon muntlig eller fikk dere tilbud på epost/SMS? Om de kan vise til at dere som kjøper var godt informert faller mye av grunnlaget deres bort. 2. forklar mor at det ikke er lurt å signere avtaler man ikke kan lese/forstår 3. Send mor på norskkurs 2 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet i går, 15:01 Del Skrevet i går, 15:01 Hvis det er fjernsalg har man angrerett. 1 Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet i går, 16:02 Del Skrevet i går, 16:02 Bare spør: hva slags telefoner får man gratis hos ICE? Lenke til kommentar
obygda Skrevet i går, 16:35 Del Skrevet i går, 16:35 Hvor logisk er det å ringe noen og gi bort 4 flunkende nye mobiltelefoner? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå