Gjest c4c22...fea Skrevet 6. april Del Skrevet 6. april Hei, jeg oppdaget i år at jeg tidligere har gjort en feil i skattemeldingen som gjør at jeg har betalt mer enn jeg skulle. Endret for 2024 forrige uke og fikk raskt skatteoppgjøret og penger på konto. Tok deretter å endret skattemelding for 2021, 2022 og 2023. Hva skjer videre? Vil jeg få et nytt skatteoppgjør for hvert av disse årene og så penger på konto, kan jeg forvente at skatteetaten tar kontakt og lurer på hvorfor jeg gjorde disse endringene, og hvor lang tid bør jeg regne med at hele prosessen tar? Er snakk om opp mot 30k som ikke hadde skadet å få utbetalt nå. Anonymous poster hash: c4c22...fea Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 6. april Del Skrevet 6. april Jeg gjorde selv dette for noen år tilbake. Husker ikke om jeg fikk det samlet, men jeg husker at det ble behandlet veldig raskt (1-2 uker toppen) og det ble ikke stilt noen spørsmål. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. april Del Skrevet 6. april https://www.skatteetaten.no/person/skatt/skattemelding/skattemelding-for-person/tidligere-ars-skattemelding/ Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. april Del Skrevet 6. april Eg har gjort liknande og fekk ny skattemelding per år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå