Prowl Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Vel, har postet noen forslag her på forumet men de har blitt litt for uorginale så nå har jeg prøvd meg på noe litt mer orginalt (etter min mening). Siden skal være i Flash så det kommer nok noen effekter (minimalt, smooth) men vil først vite hva folk synes om siden før jeg begynner å lage den i Flash. Har forsøkt 2 forskjellige "menyer" det kommer flasheffekter på begge dem, men har ikke bestemt meg hvilken av dem jeg skal velge. #1 og #2 ..Ser det orginalt ut? ..Ser det bra ut? ..Hva er det som ikke ser bra ut? ..Si din mening eller noe sånt Lenke til kommentar
PT Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Ser bra ut Likte #1 best. Orginalt? Ja. (tror jeg ) Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Nr. 1 er desidert best. Litt merkelig valg av fontstørrelser. Forholdsvis originalt, men selve stilen har jeg sett før. Ikke at jeg kan nevne noe i farten. Det kommer kanskje til å se vanvittig lite ut i 1280x1024? Menyutforminga var noe merkelig. Men stå på! Fin idè! Lenke til kommentar
cnav Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 #1. Her stå menyen i stil med resten av siden Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 jepp, eneren var best. Synes siden var litt liten, og at menyen var litt for stor, altså fontstørrelsen. Men ellers er det pent Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Definitivt #1 Menyen i #2 føler jeg bryter resten av siden. Begge er dog veldig små. Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 Det skal være veldig lite information og tekst på siden, derfor er den såpass liten. Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Det skal være veldig lite information og tekst på siden, derfor er den såpass liten. Disse likte jeg virkelig(#1 best). Kjører 1600x1200 på en 19" skjerm, men det ble ikke for smått. Thumbs up! Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Jeg liker å minne på folk at flash ikke er dedikert til å vise informasjon på web. Lenke til kommentar
PT Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Jeg liker å minne på folk at flash ikke er dedikert til å vise informasjon på web. Har noen brukt flash? [OT-mode] O store kodeguru satyrium; vil du ta en titt i tråden min? [/OT-mode] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå