Gjest 0aa25...bd0 Skrevet 5. april Del Skrevet 5. april Heisann, Jeg har gjort endringer i skattemeldingen min og har en pen sum til gode. Normalt har jeg alltid brukt å få igjen penger først til høsten, men ser mange som har fått igjen alt nå. Er det noen automatikk i dette eller er alt helt tilfeldig? Tilleggsspørsmål: Hva gjør at noen blir plukket ut til kontroll? Er det også helt tilfeldig? Anonymous poster hash: 0aa25...bd0 Lenke til kommentar
toppsecret Skrevet 5. april Del Skrevet 5. april Gjest 0aa25...bd0 skrev (9 minutter siden): Heisann, Jeg har gjort endringer i skattemeldingen min og har en pen sum til gode. Normalt har jeg alltid brukt å få igjen penger først til høsten, men ser mange som har fått igjen alt nå. Er det noen automatikk i dette eller er alt helt tilfeldig? Tilleggsspørsmål: Hva gjør at noen blir plukket ut til kontroll? Er det også helt tilfeldig? Anonymous poster hash: 0aa25...bd0 For min del ble det ingen endringer og fikk den for 15 dager siden + sendte den inn samme dagen igjen. Fortsatt ikke fått utbetalt pengene Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 5. april Del Skrevet 5. april Gjest 0aa25...bd0 skrev (1 time siden): Er det noen automatikk i dette eller er alt helt tilfeldig? Tilleggsspørsmål: Hva gjør at noen blir plukket ut til kontroll? Er det også helt tilfeldig? Generelt kan du si at hvis man gjør endringer er sannsynligheten større for at det tar lenger tid. Helt tilfeldig er det nok ikke, men vi vet ikke detaljene. I fjor måtte vi vente helt til november, men i år har vi allerede fått utbetalt oppgjøret. Hva Skatteetaten fokuserer på varierer nok fra år til år. Noe er nok tilfeldig utvalgte og andre ganger er det kanskje spesifikke områder de fokuserer på. Lenke til kommentar
Gjest 0aa25...bd0 Skrevet 6. april Del Skrevet 6. april Nimrad skrev (På 5.4.2025 den 15.54): Generelt kan du si at hvis man gjør endringer er sannsynligheten større for at det tar lenger tid. Helt tilfeldig er det nok ikke, men vi vet ikke detaljene. I fjor måtte vi vente helt til november, men i år har vi allerede fått utbetalt oppgjøret. Hva Skatteetaten fokuserer på varierer nok fra år til år. Noe er nok tilfeldig utvalgte og andre ganger er det kanskje spesifikke områder de fokuserer på. November altså. Det var seint. Tror aldri jeg har ventet så lenge selv, men august har vel vært vanlig. Takk for svar i hvert fall. Får bare vente å se som alle andre Anonymous poster hash: 0aa25...bd0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå