Gå til innhold

BANK ID APPEN

Anbefalte innlegg

Mannen med ljåen skrev (34 minutter siden):

Jeg hadde også problemer med appen. Stod bare at de hadde oppdaget en feil i denne versjonen av appen. Jeg gjetter at det må ha vært et stort sikkerhetshull siden jeg ikke fikk lov å logge inn i det hele tatt. Kunne ikke logge inn på mange timer. Så kom ny versjon, og problemet var løst.

Opplevde det samme her i ettermiddag. Jeg gikk inn og oppdaterte appen bare, så funket den fint igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
mobile999 skrev (10 minutter siden):

Strengt tatt var dette din egen feil. Du avinstallerte appen, noe du ikke skulle ha gjort.

Det er greit nok det at hun ikke skulle ha gjort dette. Men slik som det stod i appen så virket det som om bankid - appen ikke var fungerende og at man måtte ha en ny, så det er fort gjort å trå feil. 

Som nevnt tidligere i tråden så fikk jeg samme problemet selv, men valgte å gå inn i "play - butikken" for å se om det lå en mulighet for å laste ned en oppdatering av appen der, noe det gjorde. Jeg er glad for at TS beskrev problemet sitt hun hadde her, slik at  andre kunne unngå å gå i samme fella selv. 

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
leticia skrev (3 timer siden):

Det er greit nok det at hun ikke skulle ha gjort dette. Men slik som det stod i appen så virket det som om bankid - appen ikke var fungerende og at man måtte ha en ny, så det er fort gjort å trå feil. 

Som nevnt tidligere i tråden så fikk jeg samme problemet selv, men valgte å gå inn i "play - butikken" for å se om det lå en mulighet for å laste ned en oppdatering av appen der, noe det gjorde. Jeg er glad for at TS beskrev problemet sitt hun hadde her, slik at  andre kunne unngå å gå i samme fella selv. 

Dette kan skje hvem som helst
Ta f.eks hvis jeg hadde hoppet fra en knust mobiltelefon, over til en ny telefon. Jeg tror du vil nøyaktig hatt det samme problemet som oppsto her

Endret av toppsecret
  • Liker 1
Lenke til kommentar
mobile999 skrev (4 timer siden):

Strengt tatt var dette din egen feil. Du avinstallerte appen, noe du ikke skulle ha gjort.

Dette kan skje hvem som helst
Ta f.eks hvis jeg hadde hoppet fra en knust mobiltelefon, over til en ny telefon. Jeg tror du vil nøyaktig hatt det samme problemet som oppsto her

Endret av toppsecret
Lenke til kommentar

For å kunne lage nytt passord, har man inntil nå måttet ta kontakt med banken, eller funnet fram til glemt passord-funksjonen på bankens egne flater, noe som har vært tidkrevende for både kunder og kundeservice. 

https://dinside.dagbladet.no/okonomi/ny-funksjon/82933422?fbclid=IwY2xjawJhBOhleHRuA2FlbQIxMQABHv7LMghItTR7NpP0M44B3ZXgakKX5hIxLTlPgOYBVugtG8rSAc21E7IMDrUM_aem_tDKJJiHqLhjcldFyWVnecA

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...