xrays Skrevet fredag kl 13:42 Del Skrevet fredag kl 13:42 Telefonen vil skrive mye feil. Gi meg gjerne tips om det med stavekontroll, slik at jeg slipper å rette opp hele tiden. Lenke til kommentar
Sharpings Skrevet lørdag kl 07:18 Del Skrevet lørdag kl 07:18 xrays skrev (17 timer siden): Telefonen vil skrive mye feil. Gi meg gjerne tips om det med stavekontroll, slik at jeg slipper å rette opp hele tiden. Stavekontroll er det første jeg slår av etter å ha fått ny telefon. Det og unødvendige notifikasjoner fra apper jeg ikke vil ha varsler fra. Jeg kan stave selv. Bedre enn stavekontrollen. Lenke til kommentar
obygda Skrevet lørdag kl 07:48 Del Skrevet lørdag kl 07:48 Sharpings skrev (20 minutter siden): Stavekontroll er det første jeg slår av etter å ha fått ny telefon. Det og unødvendige notifikasjoner fra apper jeg ikke vil ha varsler fra. Jeg kan stave selv. Bedre enn stavekontrollen. Kan jeg også..men å skrive på mobil oppleves alltid veldig kronglete for egen del - bommer ofte på bokstavene. Har forsøkt skrivekontrollene - men da opplever jeg samme problem som TS - at forslagene som automatisk dyttes inn er feil. Jeg vil heller ha en løsning der man kan se forslag til ord, og dersom man ikke AKTIVT valgte en av dem - så er det som om man ikke hadde stavekontroll. Så spørsmålet er vel om det finnes en slik - og for å svare meg selv. JA - det finnes. Dagens defaulte løsning er slik at den velger ord for deg når du trykker space....i alle fall på samsung tastaturet. Det finnes dog en løsning her - man kan skru av dette under samsung-tastatur der det finnes et valg : "Erstatt Automatisk" - gå inn her og skru av dette valget...Da får du en kombo som kommer med forslag til ord mens man skriver..men som ikke dytter inn forslaget automatisk.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå