Spillredaksjonen Skrevet torsdag kl 13:00 Del Skrevet torsdag kl 13:00 Gamer.no har testet Nintendo Switch 2 Les hele saken på Gamer.no» 1 Lenke til kommentar
LampeLars94 Skrevet torsdag kl 14:40 Del Skrevet torsdag kl 14:40 Er dette betalt reklame? Lenke til kommentar
Fredrik Olimb_Gamer.no Skrevet torsdag kl 14:49 Del Skrevet torsdag kl 14:49 LampeLars94 skrev (7 minutter siden): Er dette betalt reklame? Kom igjen, du klarer bedre enn dette. Hvilke inntrykk burde jeg sitte igjen med? 3 1 Lenke til kommentar
SLO7H Skrevet torsdag kl 15:00 Del Skrevet torsdag kl 15:00 TI TUSEN?! https://www.platekompaniet.no/gaming/konsoll/nintendo-switch-2-spillkonsoll-nintendo-switch-2 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet torsdag kl 16:24 Del Skrevet torsdag kl 16:24 SLO7H skrev: TI TUSEN?! https://www.platekompaniet.no/gaming/konsoll/nintendo-switch-2-spillkonsoll-nintendo-switch-2 Prisen er ikke offisielt annosert i Norge ennå, det er en placeholderpris. ;) 2 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet torsdag kl 16:24 Del Skrevet torsdag kl 16:24 LampeLars94 skrev: Er dette betalt reklame? Dette blir for dumt... 5 Lenke til kommentar
Fnix Skrevet torsdag kl 16:24 Del Skrevet torsdag kl 16:24 Har første switchen og på denne burde OLED vært standard. Men regner med de kommer med en ny versjon som man må vente et par år på. Like greit når ingen spill frister. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet torsdag kl 16:32 Del Skrevet torsdag kl 16:32 Tror denne konsollen blir riktig så bra, men sitter ikke med følelsen av at jeg må kjøpe på dag 1. Tror Nintendo holder igjen et skikkelig storspill til jul (Mario, antakelig). Føler ikke at Donkey Kong har tatt store deler av utviklingsbudsjettet de senere år, så noe større er nok på trappene. 1 Lenke til kommentar
JornHansen Skrevet torsdag kl 16:46 Del Skrevet torsdag kl 16:46 Det var veldig gøy å ta helt feil av Nintendo Switch 2. Dette ser ut som det faktisk blir en veldig kul konsoll. Prisen er kanskje litt for høy for både konsoll og spill, men hvis den skulle selge svakt i begynnelsen så vet jo Nintendo hva de må gjøre. 1 1 Lenke til kommentar
Fenris Helheim Skrevet torsdag kl 19:41 Del Skrevet torsdag kl 19:41 Kommer ikke til å gå i samme fella som med switch1 (ga den til med mine søte små nieser) da det er alt for lite bra/intressante spill. Venter lenger før vurdering denne gang. From Software spillet som blir ekslusivt kan endre hele saken......... Men da må det være sykt bra. Lenke til kommentar
Aark Skrevet torsdag kl 19:43 Del Skrevet torsdag kl 19:43 Så Angry Joe rant om at spill kommer til å koste 80$ for digitalt og 90$ for fysisk kopi, så det blir spennende å se om det er sant. Lenke til kommentar
Kris10an756 Skrevet torsdag kl 20:47 Del Skrevet torsdag kl 20:47 Fnix skrev: Har første switchen og på denne burde OLED vært standard. Men regner med de kommer med en ny versjon som man må vente et par år på. Like greit når ingen spill frister. Da hadde den nok vært 1000 kr dyrere. Folk går allerede amok på nettet pga prisene. 1 Lenke til kommentar
Yen-Zen AI Skrevet i går, 02:51 Del Skrevet i går, 02:51 LampeLars94 skrev (12 timer siden): Er dette betalt reklame? Fikk du betalt av Sony for å spørre om det? 1 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet i går, 04:00 Del Skrevet i går, 04:00 Tja, eier den første og er sånn passe fornøyd med den, men for denne må Nintendo : *Ha ok pris. *Oppdaterte muligheter for å lade uten ledning / tilkobling ( en av guttenes ladeporter ble ødelagt og dermed hele switch lite ubrukelig ) og det siste innenfor usb porter. *Mer lagringsplass på den. 1 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet i går, 06:57 Del Skrevet i går, 06:57 Skal kjøpes. Om ikke annet for å kanskje oppleve Breath of the wild på nytt og med noe som kan ligne på fin flyt. 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet i går, 07:22 Del Skrevet i går, 07:22 Yen-Zen AI skrev (4 timer siden): Fikk du betalt av Sony for å spørre om det? Noen er sure fordi den ikke har 8K oppløsning, 10 ganger så mye lagringskapasitet, bedre ditt og bedre datt. 2 Lenke til kommentar
Feenyx Skrevet i går, 08:49 Del Skrevet i går, 08:49 (endret) 13 hours ago, Aark said: Så Angry Joe rant om at spill kommer til å koste 80$ for digitalt og 90$ for fysisk kopi, så det blir spennende å se om det er sant. Foreløpig gjelder det bare Mario Kart World, og bare i USA. DK Bananza var $10 mindre enn Mario Kart World, så vi får se om det skilles på det her hjemme også. Spekulasjonen rundt den prisen er også at de (Nintendo of America) har tatt høyde for den kommende (nå aktuelle) tariffen innført av Donald. At det koster $10-20 mer enn før betyr ikke nødvendigvis at det er Nintendo som ender opp med de $10-20. Endret i går, 08:50 av Feenyx la inn linjeskift 1 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet i går, 09:30 Del Skrevet i går, 09:30 (endret) Bestilte fra Elkjøp nettopp, Procontroller + Mario Kart bundle. Men ikke betalt, bruker Klarna, så om prisen går ned og de ikke forandrer den, er det cancel please. 😄 Overraskende høy pris, med 7449 kr for bundlen. Endret i går, 09:31 av fnwilborn 1 Lenke til kommentar
DeathXV88 Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden jadda prisen var på komplett 7500 kr jeg betalte den på dagen men nå har komplett fjernet prisen på både bundel pakke og konsollen i seg selv så jeg antar det betyr at den prisen kommer til og stige enda mere jeg har allerede betalt så jeg er trygg hadde vist flax denne gangen Lenke til kommentar
DeathXV88 Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden DeathXV88 skrev: jadda prisen var på komplett 7500 kr jeg betalte den på dagen men nå har komplett fjernet prisen på både bundel pakke og konsollen i seg selv så jeg antar det betyr at den prisen kommer til og stige enda mere jeg har allerede betalt så jeg er trygg hadde vist flax denne gangen p.s. jeg betalte via vipps pengene er allerede trukket fra min konto så jeg antar jeg ikke trenger og betale mer nå heldighvis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå