Gå til innhold

Alle detaljene for Nintendo Switch 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alt i alt en bra lansering. Liker at Nintendo har begynt å snakke om ytelse. Flere spill med behov for mer maskinkraft kan nå spilles (Zelda). Likte også mikrofon/voicechat og god tredjepartsstøtte, samt Gamecube-spill på Nintendo online.

Litt skuffet over førstepartsspill. Mariokart World ser veldig likt ut som 12 år gamle Mario Kart 8. Donkey kong var spennende å se, men jeg klarer ikke overse at de har endret utseende hans til noe mer barnslig. Videre skuffende at 3D Mario og Smash glimret med sine fravær. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
  Donkey Kong skrev (På 2.4.2025 den 14.20):

Alt i alt en bra lansering. Liker at Nintendo har begynt å snakke om ytelse. Flere spill med behov for mer maskinkraft kan nå spilles (Zelda). Likte også mikrofon/voicechat og god tredjepartsstøtte, samt Gamecube-spill på Nintendo online.

Litt skuffet over førstepartsspill. Mariokart World ser veldig likt ut som 12 år gamle Mario Kart 8. Donkey kong var spennende å se, men jeg klarer ikke overse at de har endret utseende hans til noe mer barnslig. Videre skuffende at 3D Mario og Smash glimret med sine fravær. 

Ekspander  
Jau, et nytt 3D Mario blir vel fort ikke før til neste jul, men jeg gleder meg til DK Odyssey allikevel😁 Også tipper jeg de kommer med en upgrade-versjon av Smash snarere enn helt ny tittel, skjønt da kunne de jo godt annonsert den i dag. Spørs om det blir dag 1 kjøp på konsollen, men DK kommer ut i sånn passelig tid til fellesferien...
Lenke til kommentar
Overrasker meg med prisen, var forbredt på og legge ut skattepengene, men er i tvil nå. Dog den blir vel ikke akkurat billigere iløpet av sin levetid, switch har jo absolutt ikke blitt det. Får se når det nærmer seg lansering. Trenger en maskin for familie gaming.
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
De ønsker vel sikkert ikke å snakke om elefanten i rommet i en reklamevideo, stick drift, og hva de har gjort annerledes på Switch 2 for å forhindre en ny skandale. Det var i hvert fall det jeg var mest nysgjerrig på - hva slags mekanisme bruker de? Er det hall effect? Opplagt, dog skuffende, at de vil komme med en OLED-variant senere, for å tyne mest mulig penger ut av folk. Hvorfor er det en port for tilkobling av hodetelefoner på Pro-kontrolleren? Hvor mange bruker kablet headset lenger? Det spiller vel uansett ikke noen rolle hva Nintendo gjør i disse dager - de selger både konsoller og spill som hakka møkk, uansett hvor bra eller dårlig kvalitet de produserer.
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
  PosteMonopolet skrev (På 2.4.2025 den 21.03):

2 timer batteritid synes jeg er alt for dårlig. Må jo overleve lange flyturer der powerbanks ikke er tillatt.

https://nordic.ign.com/nintendo-switch-2-unofficial-name/92858/news/nintendo-switch-2-tech-specs-battery-life-4k-and-up-to-120fps-storage-and-more

Ekspander  

Store flyselskap har usb a/c utgang for lading til hvert enkelt sette så aldri noe bruk for powerbank for lading på fly 

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
  Donkey Kong skrev (På 2.4.2025 den 14.20):

Ekspander  

Mye enig, men jeg tviler på at vi får Smash sann med det første, kansje sann om rundt 2-3 år? 😆 Ny 3D Mario tipper jeg vi får neste sommer ish! 😉 

Lenke til kommentar
  ilpostino skrev (På 3.4.2025 den 5.54):

Dette er i beste fall unøyaktig. Du må ha med powerbanks i håndbagasjen, og jeg vet om er flyselskap som har satt begrensninger på bruk av det under 

Ekspander  
  Sitat

Powerbanks i kabinen

Vi gjør oppmerksom på at det ikke er tillatt å bruke powerbanks til å lade dine elektroniske enheter om bord på våre flyvninger.

Ekspander  

https://www.norwegian.no/reiseinformasjon/bagasje/bagasjerestriksjoner/

Får håpe det blir mulig å kjøpe ekstra batteri som kan festes på baksiden.

Endret av PosteMonopolet
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...