Spillredaksjonen Skrevet onsdag kl 13:24 Del Skrevet onsdag kl 13:24 Alle detaljene for Nintendo Switch 2 Les hele saken på Gamer.no» 1 1 Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet onsdag kl 14:20 Del Skrevet onsdag kl 14:20 Alt i alt en bra lansering. Liker at Nintendo har begynt å snakke om ytelse. Flere spill med behov for mer maskinkraft kan nå spilles (Zelda). Likte også mikrofon/voicechat og god tredjepartsstøtte, samt Gamecube-spill på Nintendo online. Litt skuffet over førstepartsspill. Mariokart World ser veldig likt ut som 12 år gamle Mario Kart 8. Donkey kong var spennende å se, men jeg klarer ikke overse at de har endret utseende hans til noe mer barnslig. Videre skuffende at 3D Mario og Smash glimret med sine fravær. 1 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet onsdag kl 14:26 Del Skrevet onsdag kl 14:26 Donkey Kong skrev (På 2.4.2025 den 14.20): Videre skuffende at 3D Mario og Smash glimret med sine fravær. Ekspander Godt mulig det kommer senere. Gleder meg til det er i butikkene. Lenke til kommentar
Cissa90 Skrevet onsdag kl 14:51 Del Skrevet onsdag kl 14:51 Basert på prisen i US/EU kan en tro prisen ender på 6000-7000kr en plass. 449 USD (no VAT) 470 EUR Lenke til kommentar
Feenyx Skrevet onsdag kl 14:53 Del Skrevet onsdag kl 14:53 Donkey Kong skrev (På 2.4.2025 den 14.20): Alt i alt en bra lansering. Liker at Nintendo har begynt å snakke om ytelse. Flere spill med behov for mer maskinkraft kan nå spilles (Zelda). Likte også mikrofon/voicechat og god tredjepartsstøtte, samt Gamecube-spill på Nintendo online. Litt skuffet over førstepartsspill. Mariokart World ser veldig likt ut som 12 år gamle Mario Kart 8. Donkey kong var spennende å se, men jeg klarer ikke overse at de har endret utseende hans til noe mer barnslig. Videre skuffende at 3D Mario og Smash glimret med sine fravær. Ekspander Jau, et nytt 3D Mario blir vel fort ikke før til neste jul, men jeg gleder meg til DK Odyssey allikevel😁 Også tipper jeg de kommer med en upgrade-versjon av Smash snarere enn helt ny tittel, skjønt da kunne de jo godt annonsert den i dag. Spørs om det blir dag 1 kjøp på konsollen, men DK kommer ut i sånn passelig tid til fellesferien... Lenke til kommentar
LampeLars94 Skrevet onsdag kl 14:53 Del Skrevet onsdag kl 14:53 Altså, specsa på Nintendo-konsoller er alltid helt latterlige. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet onsdag kl 15:01 Del Skrevet onsdag kl 15:01 LampeLars94 skrev (På 2.4.2025 den 14.53): Altså, specsa på Nintendo-konsoller er alltid helt latterlige. Ekspander Ja, serr ass. Skulle aller helst vært minst 8K og 10x så mye minne. 🤣 1 1 Lenke til kommentar
Feenyx Skrevet onsdag kl 15:18 Del Skrevet onsdag kl 15:18 LampeLars94 skrev (På 2.4.2025 den 14.53): Altså, specsa på Nintendo-konsoller er alltid helt latterlige. Ekspander Så latterlige at de selger mer enn noen andre konsoller. Er nesten som om specs ikke er det viktigste! 5 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet onsdag kl 16:10 Del Skrevet onsdag kl 16:10 Overrasker meg med prisen, var forbredt på og legge ut skattepengene, men er i tvil nå. Dog den blir vel ikke akkurat billigere iløpet av sin levetid, switch har jo absolutt ikke blitt det. Får se når det nærmer seg lansering. Trenger en maskin for familie gaming. 1 Lenke til kommentar
Magnus Rydningen Skrevet onsdag kl 18:24 Del Skrevet onsdag kl 18:24 Cissa90 skrev (På 2.4.2025 den 14.51): Basert på prisen i US/EU kan en tro prisen ender på 6000-7000kr en plass. 449 USD (no VAT) 470 EUR Ekspander Basert på Europrisen som inkluderer VAT så ender den nok opp på 5300-5500kr her hjemme. USA har vel plutselig toll på slike varer så kanskje ikke VAT men toll bakt inn i prisen. 1 Lenke til kommentar
Jedi Jordal Skrevet onsdag kl 20:39 Del Skrevet onsdag kl 20:39 Beste presentasjon fra Nintendo på årevis. Kommer så mange bra spill til Switch 2 at jeg ikke vet hvor jeg skal starte 🥳😂 1 Lenke til kommentar
Tyralyon Skrevet onsdag kl 20:44 Del Skrevet onsdag kl 20:44 De ønsker vel sikkert ikke å snakke om elefanten i rommet i en reklamevideo, stick drift, og hva de har gjort annerledes på Switch 2 for å forhindre en ny skandale. Det var i hvert fall det jeg var mest nysgjerrig på - hva slags mekanisme bruker de? Er det hall effect? Opplagt, dog skuffende, at de vil komme med en OLED-variant senere, for å tyne mest mulig penger ut av folk. Hvorfor er det en port for tilkobling av hodetelefoner på Pro-kontrolleren? Hvor mange bruker kablet headset lenger? Det spiller vel uansett ikke noen rolle hva Nintendo gjør i disse dager - de selger både konsoller og spill som hakka møkk, uansett hvor bra eller dårlig kvalitet de produserer. 1 Lenke til kommentar
Iki Skrevet onsdag kl 20:54 Del Skrevet onsdag kl 20:54 Synes den group chat tingen så helt forferdelig ut. Ekstremt lav oppløsning, fps, lydkvalitet etc, og du må betale for at det skal fungere. Spillene de viste så bra ut, så det var spennende. Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet onsdag kl 21:03 Del Skrevet onsdag kl 21:03 (endret) 2 timer batteritid synes jeg er alt for dårlig. Må jo overleve lange flyturer der powerbanks ikke er tillatt. https://nordic.ign.com/nintendo-switch-2-unofficial-name/92858/news/nintendo-switch-2-tech-specs-battery-life-4k-and-up-to-120fps-storage-and-more Endret onsdag kl 21:08 av PosteMonopolet Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet onsdag kl 21:11 Del Skrevet onsdag kl 21:11 PosteMonopolet skrev (På 2.4.2025 den 21.03): 2 timer batteritid synes jeg er alt for dårlig. https://nordic.ign.com/nintendo-switch-2-unofficial-name/92858/news/nintendo-switch-2-tech-specs-battery-life-4k-and-up-to-120fps-storage-and-more Ekspander Det er ikke nøyaktig det som står da. Omtrent 2 til 6.5 timer avhengig av spill, samme som originale switch. 2 Lenke til kommentar
paatur Skrevet onsdag kl 21:17 Del Skrevet onsdag kl 21:17 PosteMonopolet skrev (På 2.4.2025 den 21.03): 2 timer batteritid synes jeg er alt for dårlig. Må jo overleve lange flyturer der powerbanks ikke er tillatt. https://nordic.ign.com/nintendo-switch-2-unofficial-name/92858/news/nintendo-switch-2-tech-specs-battery-life-4k-and-up-to-120fps-storage-and-more Ekspander Store flyselskap har usb a/c utgang for lading til hvert enkelt sette så aldri noe bruk for powerbank for lading på fly 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet onsdag kl 21:27 Del Skrevet onsdag kl 21:27 Mario Kart så dritkult ut 1 Lenke til kommentar
svenka Skrevet onsdag kl 23:23 Del Skrevet onsdag kl 23:23 Donkey Kong skrev (På 2.4.2025 den 14.20): Alt i alt en bra lansering. Liker at Nintendo har begynt å snakke om ytelse. Flere spill med behov for mer maskinkraft kan nå spilles (Zelda). Likte også mikrofon/voicechat og god tredjepartsstøtte, samt Gamecube-spill på Nintendo online. Litt skuffet over førstepartsspill. Mariokart World ser veldig likt ut som 12 år gamle Mario Kart 8. Donkey kong var spennende å se, men jeg klarer ikke overse at de har endret utseende hans til noe mer barnslig. Videre skuffende at 3D Mario og Smash glimret med sine fravær. Ekspander Mye enig, men jeg tviler på at vi får Smash sann med det første, kansje sann om rundt 2-3 år? 😆 Ny 3D Mario tipper jeg vi får neste sommer ish! 😉 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet torsdag kl 05:54 Del Skrevet torsdag kl 05:54 (endret) PosteMonopolet skrev (På 2.4.2025 den 21.03): Må jo overleve lange flyturer der powerbanks ikke er tillatt Ekspander Dette er i beste fall unøyaktig. Du må ha med powerbanks i håndbagasjen, og jeg vet om er flyselskap som har satt begrensninger på bruk av det under flygninger. Endret torsdag kl 05:54 av ilpostino 1 Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet torsdag kl 06:04 Del Skrevet torsdag kl 06:04 (endret) ilpostino skrev (På 3.4.2025 den 5.54): Dette er i beste fall unøyaktig. Du må ha med powerbanks i håndbagasjen, og jeg vet om er flyselskap som har satt begrensninger på bruk av det under Ekspander Sitat Powerbanks i kabinen Vi gjør oppmerksom på at det ikke er tillatt å bruke powerbanks til å lade dine elektroniske enheter om bord på våre flyvninger. Ekspander https://www.norwegian.no/reiseinformasjon/bagasje/bagasjerestriksjoner/ Får håpe det blir mulig å kjøpe ekstra batteri som kan festes på baksiden. Endret torsdag kl 07:29 av PosteMonopolet 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå