Spillredaksjonen Skrevet 2. april Del Skrevet 2. april Se Nintendo Switch 2-sendingen her Les hele saken på Gamer.no» 1 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 2. april Del Skrevet 2. april Elden Ring på switch. Gratulerer til dem som ikke har hatt sjans til å spille det enda! 1 Lenke til kommentar
discostu Skrevet 2. april Del Skrevet 2. april Musestyring synes jeg var en gimmick, håper det ikke blir krav av mange spill for mus har jeg på pcen. Lenke til kommentar
Runis Skrevet 2. april Del Skrevet 2. april Et NS2-eksklusivt Fromsoft spill som ser ut som steampunk utgave av elden ring med vampyrtema, der har du en system seller.. 1 1 Lenke til kommentar
Magnus Rydningen Skrevet 2. april Del Skrevet 2. april Runis skrev (13 minutter siden): Et NS2-eksklusivt Fromsoft spill som ser ut som steampunk utgave av elden ring med vampyrtema, der har du en system seller.. Det er jo Bloodborne 2 i alt annet en navnet, et must for meg😃 1 Lenke til kommentar
Magnus Rydningen Skrevet 2. april Del Skrevet 2. april MrLuni skrev (40 minutter siden): Elden Ring på switch. Gratulerer til dem som ikke har hatt sjans til å spille det enda! Har spilt det på Xbox, men kommer til å kjøpe det på Switch 2, fint å kunne ta med seg på reise 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. april Del Skrevet 2. april (endret) Magnus Rydningen skrev (5 timer siden): Det er jo Bloodborne 2 i alt annet en navnet, et must for meg😃 Nåja. Framleis veit me ikkje kva type spel det er. Nokon meiner det er meir fleirspelarfokusert a là Nightreign. Dei har sagt at det er eit PvPvE-spel, så eg ventar på ingen måte noko BB-liknande spel, spirituell eller ei. Det er mykje ved traileren som ikkje minner om Bloodborne. Blir neppe solgt ein S2 pga. det til meg. Bloodborne fekk dei lurt meg til å kjøpe PS4 for, og det var verdt det. Endret 2. april av Zeph 1 Lenke til kommentar
svenka Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Utvilsomt den beste Nintendo Direct på lang, lang tid! 🥳🕹️👌🍷 Men det mest interessante nå er hva pris det blir her til lands 🤔💸🫣☕️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå