Spillredaksjonen Skrevet onsdag kl 11:30 Del Skrevet onsdag kl 11:30 Se Nintendo Switch 2-sendingen her Les hele saken på Gamer.no» 1 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet onsdag kl 13:37 Del Skrevet onsdag kl 13:37 Elden Ring på switch. Gratulerer til dem som ikke har hatt sjans til å spille det enda! 1 Lenke til kommentar
discostu Skrevet onsdag kl 13:57 Del Skrevet onsdag kl 13:57 Musestyring synes jeg var en gimmick, håper det ikke blir krav av mange spill for mus har jeg på pcen. Lenke til kommentar
Runis Skrevet onsdag kl 14:03 Del Skrevet onsdag kl 14:03 Et NS2-eksklusivt Fromsoft spill som ser ut som steampunk utgave av elden ring med vampyrtema, der har du en system seller.. 1 1 Lenke til kommentar
Magnus Rydningen Skrevet onsdag kl 14:18 Del Skrevet onsdag kl 14:18 Runis skrev (13 minutter siden): Et NS2-eksklusivt Fromsoft spill som ser ut som steampunk utgave av elden ring med vampyrtema, der har du en system seller.. Det er jo Bloodborne 2 i alt annet en navnet, et must for meg😃 1 Lenke til kommentar
Magnus Rydningen Skrevet onsdag kl 14:18 Del Skrevet onsdag kl 14:18 MrLuni skrev (40 minutter siden): Elden Ring på switch. Gratulerer til dem som ikke har hatt sjans til å spille det enda! Har spilt det på Xbox, men kommer til å kjøpe det på Switch 2, fint å kunne ta med seg på reise 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet onsdag kl 19:40 Del Skrevet onsdag kl 19:40 (endret) Magnus Rydningen skrev (5 timer siden): Det er jo Bloodborne 2 i alt annet en navnet, et must for meg😃 Nåja. Framleis veit me ikkje kva type spel det er. Nokon meiner det er meir fleirspelarfokusert a là Nightreign. Dei har sagt at det er eit PvPvE-spel, så eg ventar på ingen måte noko BB-liknande spel, spirituell eller ei. Det er mykje ved traileren som ikkje minner om Bloodborne. Blir neppe solgt ein S2 pga. det til meg. Bloodborne fekk dei lurt meg til å kjøpe PS4 for, og det var verdt det. Endret onsdag kl 19:48 av Zeph 1 Lenke til kommentar
svenka Skrevet i går, 00:24 Del Skrevet i går, 00:24 Utvilsomt den beste Nintendo Direct på lang, lang tid! 🥳🕹️👌🍷 Men det mest interessante nå er hva pris det blir her til lands 🤔💸🫣☕️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå