Woff Skrevet onsdag kl 09:19 Del Skrevet onsdag kl 09:19 (endret) Hollywood-stjernen Val Kilmer (65) er død. https://sol.no/nyheter/hollywood-stjernen-val-kilmer-65-er-dod/82912774 Godt han fikk slippe etter årevis med helseproblemer. Han blir nok husket etter sin fantastiske fremtreden i Top Gun. 😥 Endret onsdag kl 09:19 av Woff 1 Lenke til kommentar
Imaginacíon Skrevet onsdag kl 09:25 Del Skrevet onsdag kl 09:25 6 minutes ago, Woff said: Hollywood-stjernen Val Kilmer (65) er død. https://sol.no/nyheter/hollywood-stjernen-val-kilmer-65-er-dod/82912774 Godt han fikk slippe etter årevis med helseproblemer. Han blir nok husket etter sin fantastiske fremtreden i Top Gun. 😥 Det er vel først og fremst Batman han blir husket for. 1 Lenke til kommentar
Woff Skrevet onsdag kl 09:30 Forfatter Del Skrevet onsdag kl 09:30 (endret) Imaginacíon skrev (6 minutter siden): Det er vel først og fremst Batman han blir husket for. Den også selvfølgelig, men er Top Gun jeg husker best, kanskje fordi han var med på den nyeste også.. (Top Gun: Maverick) (Jeg har for øvrig 37 av hans filmer på plate.) Endret onsdag kl 09:35 av Woff 2 Lenke til kommentar
RookieNO Skrevet onsdag kl 09:43 Del Skrevet onsdag kl 09:43 Hedninger! Det er selvfølgelig Top Secret! som står igjen som en bauta etter Val Kilmer. For oss som har bikka 50... 3 1 2 Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet onsdag kl 09:46 Del Skrevet onsdag kl 09:46 (endret) RookieNO skrev (3 minutter siden): Hedninger! Det er selvfølgelig Top Secret! som står igjen som en bauta etter Val Kilmer. For oss som har bikka 50... Husker både Batman, Top Gun og Top Secret! https://www.candlepowerforums.com/threads/rip-val-kilmer.486961/#post-5623737 Og det gjelder også noen av de som ikke er over 41. Endret onsdag kl 09:47 av PaladinNO 1 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet onsdag kl 09:52 Del Skrevet onsdag kl 09:52 Her husker jeg best " The Doors" og "The Saint" 2 Lenke til kommentar
Woff Skrevet onsdag kl 09:56 Forfatter Del Skrevet onsdag kl 09:56 (endret) RookieNO skrev (10 minutter siden): For oss som har bikka 50... Rart det der, jeg er 65 år gammel (Samme som Val..) 🙂 Endret onsdag kl 09:56 av Woff Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet onsdag kl 10:11 Del Skrevet onsdag kl 10:11 Elsker scenen der han glefser etter Maverick. 1 Lenke til kommentar
backtoback Skrevet onsdag kl 12:00 Del Skrevet onsdag kl 12:00 (endret) Filmenene Willow (1988) og Real Genius (1985) Sitat "Kilmer var gift med skuespilleren Joanne Whalley fra mars 1988 til februar 1996. De to møttes da de jobbet sammen på filmen Willow. De fikk to barn, datteren Mercedes (f. 1991) og sønnen Jack (f. 1995)." --- Wikipedia Endret 23 timer siden av backtoback Real Genius 2 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet onsdag kl 12:15 Del Skrevet onsdag kl 12:15 Ikke minst Doc Holiday fra Tombstone 3 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet onsdag kl 13:04 Del Skrevet onsdag kl 13:04 For min eigen del så er det rollen i Kiss Kiss Bang Bang eg huskar han best frå. 1 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet onsdag kl 19:41 Del Skrevet onsdag kl 19:41 Husker han fra mye. Den siste filmen jeg så han i var en rewatch av en favoritt fra når jeg var yngre. Solid fengselfilm. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå