Gå til innhold

Hvem tror du vil vinne?

Anbefalte innlegg

En mann hadde fått en fiende og var ivrig I å spørre herren om hvem han trodde ville vinne og hvem ville tape.

Han var person A og hans fiende var person B. Hvem tror du vil vinne, A eller B, spurte han herren.

Herren kunne sagt A vil vinne, men da kan ikke B lengre be og håpe om at han vil vinne, all bønn ville tatt slutt.

Herren kunne sagt B vil vinne, men da kan ikke A lengre be og håpe om at han vil vinne, all bønn ville tatt slutt.

Herren valgte da heller å ikke si noenting, og rømte fra stedet.

Har du spurt herren om det samme og sett han rømme likeså?

Har du noengang fått herren til å delta i et slikt veddemål hvor han forteller hvem han tror vil vinne? Spør han om hvem vil vinne i det korte løp og hvem vil vinne i det lange løp.

Jeg er interessert i å høre de mange folks erfaringer her om herrens veddemål i deres liv. La eksemplene bli mange slik at vi kan få se hva han sa.

Sa herren "Jeg tror ikke du kommer til å vinne" hvor du da reagerte på flekken og begynte å rømme fra hele situasjonen, unngå den.

Sa herren "Jeg tror du kommer til å vinne" hvor fienden din begynte å rømme på flekken, unngikk den.

Sa herren "Det er stor sannsynlighet for at du kommer til å vinne" hvor du tapte med veldig lav margin, men tapte likevel.

Er det slik å forstå at der er 0 eksempler av dette hvor herren rett og slett bare har stukket av fra deltakelse? Er det slik å forstå at der er 0 eksempler i en verden med milliarder av mennesker?

kunne det være at herren i det minste kunne sagt: "Du kommer høyst sannsynlig til å tape, forbered deg på det verste"

Dusør på 2,5 millioner kunne blitt gitt hvis der fantes eksempler. Mange frykter at der er 0 eksempler i hele verden sammenlagt, dette er en nøyaktig estimering basert på herrens uransakelse.

Endret av AgurkMaske
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...