Ar`Kritz Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Hei. Jeg har en stund hatt et problem som jeg kun nylig har "oppdaget". På harddiskene mine har jeg et par hundre GB med CD-imager. De fleste av disse bin/cue. Problemet er at en del av disse ikke lenger lar seg mounte i D-Tools/CloneCD lenger (melding om at disken er skadet elns.), og heller ikke lar seg brenne med Nero (Nero brenner fint, men disken er uleselig). Det merkelige med dette er at samtlige av imagene som ikke lar seg lese er av programvare/spill (alt av dette er uleselig), mens imagene som lar seg lese er av filmer/musikk CD'er. Dette gjelder uansett hvilken disk det ligger på, og uansett når jeg har lagt det der (både gammelt og nytt, altså). Problemet er det samme når jeg prøver å mounte på en annen PC. Det samme gjelder både for bin/cue, iso, nrg og ccd imager. Er det noen som har vært borti noe lignende, eller har noen tips, så vær så snille å komme med det her. Jeg har 80 GB+ med stash som jeg gjerne skulle hatt tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå