sykkeljon Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Lyset i kjøkkenvifta har godt for første gang og jeg har aldri skifta det før. Så lurer på hva "pæra" heter og hvordan jeg skifter den ut. Tenkte det bare er å dra den ut, men redd for å ødelegge noe.Ser ut som to lysrør for meg.. Noen som vet? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Ser ut som G23 lysrør. Kan være klips innerst ved feste, men som regel bare å lirke ut. Lurt med handsker. 1 Lenke til kommentar
xRun Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Video, hvordan skifte G23 sokkel kompaktlysrør: Lenke til kommentar
sykkeljon Skrevet 31. mars Forfatter Del Skrevet 31. mars xRun skrev (4 minutter siden): Video, hvordan skifte G23 sokkel kompaktlysrør: Jeg fikk den ut. Var bare å lirke litt. Så nå er det bare å kjøpe nytt lysrør. Takk for svar begge to. Lenke til kommentar
trikola Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars 2 hours ago, Dassen said: Ser ut som G23 lysrør. Kan være klips innerst ved feste, men som regel bare å lirke ut. Lurt med handsker. Trodde de het PL-rør men samme det... Finnes også som LED . Lenke til kommentar
kremt Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Vanlig lysrør fins vel ikke lenger pga EU. Må kjøpe led-rør isåfall, de har på Clas Ohlson og Jula blant annet. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Tror du skal slite med å finne dem til salgs, de er som sagt forbudt i EU pga. kvikksølv. Kanskje noen har dem på Finn. Eller du får tak i erstatningsprodukter med LED. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars https://www.jula.no/catalog/el-artikler-og-belysning/lyskilder/lysror/kompaktlysror/kompaktlysror-led-024674/?gclsrc=aw.ds&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIpo-m0o-1jAMV71qRBR29Lg_mEAQYDSABEgJhtvD_BwE Du får måle lengde, men kanskje denne tilsvarer hva du trenger. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå