sykkeljon Skrevet mandag kl 16:44 Del Skrevet mandag kl 16:44 Lyset i kjøkkenvifta har godt for første gang og jeg har aldri skifta det før. Så lurer på hva "pæra" heter og hvordan jeg skifter den ut. Tenkte det bare er å dra den ut, men redd for å ødelegge noe.Ser ut som to lysrør for meg.. Noen som vet? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet mandag kl 16:54 Del Skrevet mandag kl 16:54 Ser ut som G23 lysrør. Kan være klips innerst ved feste, men som regel bare å lirke ut. Lurt med handsker. 1 Lenke til kommentar
xRun Skrevet mandag kl 17:03 Del Skrevet mandag kl 17:03 Video, hvordan skifte G23 sokkel kompaktlysrør: Lenke til kommentar
sykkeljon Skrevet mandag kl 17:08 Forfatter Del Skrevet mandag kl 17:08 xRun skrev (4 minutter siden): Video, hvordan skifte G23 sokkel kompaktlysrør: Jeg fikk den ut. Var bare å lirke litt. Så nå er det bare å kjøpe nytt lysrør. Takk for svar begge to. Lenke til kommentar
trikola Skrevet mandag kl 19:33 Del Skrevet mandag kl 19:33 2 hours ago, Dassen said: Ser ut som G23 lysrør. Kan være klips innerst ved feste, men som regel bare å lirke ut. Lurt med handsker. Trodde de het PL-rør men samme det... Finnes også som LED . Lenke til kommentar
kremt Skrevet mandag kl 19:44 Del Skrevet mandag kl 19:44 Vanlig lysrør fins vel ikke lenger pga EU. Må kjøpe led-rør isåfall, de har på Clas Ohlson og Jula blant annet. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet mandag kl 20:07 Del Skrevet mandag kl 20:07 Tror du skal slite med å finne dem til salgs, de er som sagt forbudt i EU pga. kvikksølv. Kanskje noen har dem på Finn. Eller du får tak i erstatningsprodukter med LED. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet mandag kl 20:09 Del Skrevet mandag kl 20:09 https://www.jula.no/catalog/el-artikler-og-belysning/lyskilder/lysror/kompaktlysror/kompaktlysror-led-024674/?gclsrc=aw.ds&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIpo-m0o-1jAMV71qRBR29Lg_mEAQYDSABEgJhtvD_BwE Du får måle lengde, men kanskje denne tilsvarer hva du trenger. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå