Phantom Software Skrevet mandag kl 16:18 Del Skrevet mandag kl 16:18 Lager en tråd av ren nysgjerrighet og litt håp siden jeg for første gang på fem år har penger til gode istedet for restskatt 😀 "Poll" : Har du fått utbetalt skatt til gode 2025? 1. Når fikk du skattemeldingen? 2. Når leverte du skattemeldingen? 3. Gjorde du endringer? 4. Medførte endringen at beregnet skatt endret seg? 5. Når fikk du evt utbetalt beløp til gode Skatteetaten er nødvendigvis passelig vage på alt av datoer. Jeg forventer ikke at noen får utbetalt noe før tidligst 4. april, men starter denne nå just in case. Lenke til kommentar
Tussi Skrevet mandag kl 16:19 Del Skrevet mandag kl 16:19 Fikk den idag, leverte idag. Ingen endringer. Regner med å få det ila 14 dager eller så. . 1 Lenke til kommentar
Phantom Software Skrevet mandag kl 16:20 Forfatter Del Skrevet mandag kl 16:20 (endret) Jeg får være først da: Tussi er for rask for meg! 1. Når fikk du skattemeldingen? 24. mars 2. Når leverte du skattemeldingen? 24. mars 3. Gjorde du endringer? Ja 4. Medførte endringen at beregnet skatt endret seg? Nei 5. Når fikk du evt utbetalt beløp til gode? Ikke enda 😅 Endret mandag kl 16:23 av Phantom Software Lenke til kommentar
Phantom Software Skrevet i går, 09:56 Forfatter Del Skrevet i går, 09:56 Kan oppdatere alt; gikk mye raskere enn forventet, særlig med tanke på at jeg la inn endringer. 1. Når fikk du skattemeldingen? 24. mars 2. Når leverte du skattemeldingen? 24. mars 3. Gjorde du endringer? Ja 4. Medførte endringen at beregnet skatt endret seg? Nei 5. Når fikk du evt utbetalt beløp til gode? 02. april 🎉 Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet i går, 10:12 Del Skrevet i går, 10:12 (endret) Mottok og leverte Skattemeldingen den 24. mars. Ingen endringer var nødvendig. Fikk beskjed om at skatteoppgjøret var klart 2. april (idag) så regner med å ha pengene på konto innen et par dager. Var et kurrant beløp jeg får tilbake, over 10 store ("høvdinger" var aldri et ord jeg følte passet for å beskrive 1000-lapper ^^), og det kommer godt med når jeg driver å pusser opp huset utvendig. EDIT: Pengene ble også mottatt igår. Endret 14 timer siden av PaladinNO 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå