Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Toyota avensis 2008/2011 - Passer deler fra motor over?

MrNoGo

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har nå fått en slitt turbo og en gåen injektor nummer 5 på min Toyota avensis 2011, og jeg har begynt å røyklegge landsbygda der jeg bor. Jeg sitter å prøver å sammenligne T25 og T27 motorene, for å se om jeg har litt flaks da jeg har en 2008 delebil stående med nesten komplett "ny" motor. Tingen er at jeg ser at begge motorer har Motor kode: 1AD-FTV, såfremt jeg ikke har rotet veldig. Betyr dette at turbo samt injektorer passer over hverandre? Eller er det forskjell på de forskjellige delene som sitter på selve motor, selv om motor kode er den samme? Har jeg så flaks?

Litt om bilene.
TOYOTA AVENSIS Stasjonsvogn 2011 (ZRT27, ADT27) 2.0 D-4D (ADT270_) - Motor koder: 1AD-FTV
TOYOTA AVENSIS Stasjonsvogn (II) 2008 (T25) 2.0 D-4D (ADT250_) - Motor kode: 1AD-FTV

Tar i mot tips og råd med åpne armer, også hvor jeg muligens kan få kjøpt ny turbo samt injektor til en Toyota Avensis 2011, hvis delene ikke passer over hverandre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
mobile999 skrev (6 minutter siden):

Man må ha understellsnummeret eller registreringsnummeret på bilene for å sjekke dette.

Du kan sende de til meg på melding så skal jeg sjekke det for deg.

Takk for at du tar deg tid. Jeg har sendt deg registreringsnummer på melding.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...