Spillredaksjonen Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Holder igjen Grand Theft Auto IV-datoen for å bygge spenning Les hele saken på Gamer.no» 1 Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Basert på markedsføringen til Red Dead 2 vil det komme en større trailer ca et halvt år før lansering, og deretter gameplay-trailere i ukene opp mot lansering. Red Dead skulle i utgangspunktet lanseres våren 2018, og det kom en trailer i månedsskiftet september/oktober 2017. Da spillet ble utsatt til oktober 2018 kom det en trailer i mai 2018. Altså en trailer ca 5-6 måneder før lansering. Vi får nok derfor en større trailer i mai/juni. Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Kan vente et aksje fall nu ja. Uh-oh. Må være en god følelse å ha denne "makten" egentlig. Ingen kan dytte deg så lett. Kan i hovedsak gjøre hva de vil. Spillet kommer til å selge uansett. Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Flere av mennene som var essensielle for GTA 5 storyen jobber ikke der lenger. Jeg har derfor en tvil til at dette er fortsatt like bra, spesielt når det kommer til humor og maskulin interesse. Dette har jo helt forsvunnet fra filmbransjen. I motsetning til de fleste er jeg ikke interessert i online delen, kun den spillbare historien. Og den tror jeg ikke vil holde mål mot det 12 år gamle GTA 5. 1 Lenke til kommentar
Roger B84 Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Aspiranten skrev: Flere av mennene som var essensielle for GTA 5 storyen jobber ikke der lenger. Jeg har derfor en tvil til at dette er fortsatt like bra, spesielt når det kommer til humor og maskulin interesse. Dette har jo helt forsvunnet fra filmbransjen. I motsetning til de fleste er jeg ikke interessert i online delen, kun den spillbare historien. Og den tror jeg ikke vil holde mål mot det 12 år gamle GTA 5. Ikke med de negative holdningene. Du trenger ikke å se på jente serier om du ikke vil. Lenke til kommentar
Indifference Skrevet 1. april Del Skrevet 1. april Donkey Kong skrev: Basert på markedsføringen til Red Dead 2 vil det komme en større trailer ca et halvt år før lansering, og deretter gameplay-trailere i ukene opp mot lansering. Red Dead skulle i utgangspunktet lanseres våren 2018, og det kom en trailer i månedsskiftet september/oktober 2017. Da spillet ble utsatt til oktober 2018 kom det en trailer i mai 2018. Altså en trailer ca 5-6 måneder før lansering. Vi får nok derfor en større trailer i mai/juni. Hvis du da medberegner en utsettelse for GTAVI også. Kan aldri se for meg at de klarer lansering i 2025 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå