Gjest 1c734...5f2 Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Fastlegen krysset av for at jeg ikke oppfylte kravene til førerkort pga sykdom. Er det noen som likevel etter at saken (legeerklæringen og helseattesten) ble sendt til fylkesmannen har fått svar fra de om at de vurderer at man kan det likevel? Eller vil de aldri vurdere noe annet? Jeg vet egentlig ikke hvorfor den ble sendt til fylkesmann heller, men fastlegen skrev det at den skulle det. Anonymous poster hash: 1c734...5f2 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Ville vært forferdelig tragisk om det hadde vært sånn at "jeg kjenner fylkesmannen, ergo er jeg imun mot å miste førerkortet" - med dertil påfølgende dødsulykke på veien som følge av dette. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Gjest 1c734...5f2 skrev (34 minutter siden): Fastlegen krysset av for at jeg ikke oppfylte kravene til førerkort pga sykdom. Er det noen som likevel etter at saken (legeerklæringen og helseattesten) ble sendt til fylkesmannen har fått svar fra de om at de vurderer at man kan det likevel? Eller vil de aldri vurdere noe annet? Jeg vet egentlig ikke hvorfor den ble sendt til fylkesmann heller, men fastlegen skrev det at den skulle det. Anonymous poster hash: 1c734...5f2 Det er vel ikke uten grunn at fastlegen har krysset av for at du ikke oppfylte kravene. Kan ikke se noen grunn til at en fylkesmann kan overprøve dette. 2 Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Det er i praksis utelukket. Du må i så fall gjennom annen medisinsk dokumentasjon vise til at fastlegen rett og slett tar feil. 1 Lenke til kommentar
Gjest 1c734...5f2 Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars 1 hour ago, krikkert said: Det er i praksis utelukket. Du må i så fall gjennom annen medisinsk dokumentasjon vise til at fastlegen rett og slett tar feil. Vet du hvor lang behandlingstid det er på slike saker? Anonymous poster hash: 1c734...5f2 Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Nei. Statsforvalternes helseavdelinger er som regel ikke akkurat overbemannet, så jeg ville ikke regnet med noe kortere enn en måned eller to, i alle fall. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå